Azi doar vă spun ce fac alţii

Crina a scris. Da, şi pentru mine a fost un şoc. Mai ales că nu eu am fost cea care a bătut-o la cap. Cred că a fost proprie iniţiativă ceea ce e… da, trebuie să ne punem un mare semn de întrebare 😀

 

Eu am reuşit să vorbesc despre două cărţi şi anume despre „Final Exit” şi „Invocarea”. Cu toate că le-am citit mai de multişor, trebuie să recunosc că m-am cam pierdut printre cărţi de nonficţiune. S-o întâmpla şi la case mai mari. Mâine vă povestesc despre „Almost Blue”, am citit-o în trei ore. Pentru că n-ai cum să te opreşti. Mă rog, mi-a plăcut mai mult decât „Final Exit” cu toate că m-a enervat un personaj care tot spunea „prinde-l, fetiţo!”, de parcă biata anchetatoare era o căţea. Noroc că i-a zis ea să nu-i mai zică aşa că altfel intram în carte şi-l pocneam pe ăla, să mor de nu.

 

Ada citeşte pentru a treia oară „Parfumul văduvei negre”. Mă întreb dacă o fi bolnavă 😀 O fi, nu o fi?!

 

Vania continuă seria celuilalt Inocent, adică nu ăla de la PRWave, ci ăla adevărat probabil 😛

 

Şi ce să vă mai spun? Nu mai ştiu ce. Nu îmi e cald, nu îmi e frig, îmi e doar somn. Şi da, da, în curând Inocentul se va termina. Dar poate o conving pe Loredana să facem un foileton horror?! 😀 No, ce idei am. Şi totuşi nu e de la căldură. Vă voi mai spune eu când oi mai avea chef. Că de spus ar mai fi, dar m-a luat o lene crâncenă şi o somnolenţă de zile mari. Mai ales că toate ziua am fost la „vânătoare”. Adică să procur hrană. Deh, în unele locuri femeile se ocupă şi cu vânatul. 😀

 

Care a mai spus ceva interesant să-mi lase şi mie link că mi lene să poposesc pe bloguri.

12 comentarii la “Azi doar vă spun ce fac alţii

  1. Nu m-ai constrâns, e adevărat, dar trebuia să mă ţin de promisiune. Nu se cuvenea să zică lumea că sunt firmă neserioasă. Oricum sunt 😆

    Aşteptam să ne spui ce ai vânat, dar am ajuns la final şi am dedus că am aşteptat degeaba 😛

  2. Ummm… Oana nu ma tenta, ca taman cand te gandesti ca scapi ajungi din nou la munca. Desi ideea suna tentanta. Recunosc ca ma amuza – dar n-am indraznit sa propun (dar poate candva….) ideea de o poveste fantastica cu un pr pe-acolo :)) Despre povesti horror daca vrei am eu idei multe 😀 Oricum eu momentan ma uit la margelele cele nu foarte ieftine si nici de pe taraba luate dar care s-au…. decolorat. Da, stiu, n-are legatura cu nimic – poate doar cu ideea de horror :))

  3. Pingback: Inocentul – X « Ioan Usca

  4. Crina, minuni? Eheee 😛

    Loredana, nu te tentez 😀 Deci ai idei horror, pai… cu cat le vinzi? 😀

  5. nu sunt bolnavă… adică nu recunosc, doar mă știi. Îmi place și sunt prea multe ca să mă pot plictisi. În plus, acum sunt în studiu de caz 😀

  6. Pingback: Colectivizarea pe înţelesul “tuturor”… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  7. Pingback: Parfumul Văduvei Negre (iar) « Adakiss's Blog

Lasă un răspuns

