De ce nu îmi e dor?

Da, aici vom merge fix marţi, la orele zece ale dimineţii. Cu bagaje, laptopuri – fără telefoane, eu – rupţi puţin de realitate.

Dar de ce nu îmi e dor? Nu ştiu să vă spun. Nu am nici o tresărire. Nici un sentiment. Plec, plec şi ce? Adică o să stau la soare, o să mănânc, o să dorm şi, din păcate, o să fiu târâtă la cumpărături de mama. Anul trecut mă extazia numai ideea, acum… hmmm. Nu simt. Totuşi nu e ca şi cum n-aş vrea, doar că n-am nici un fior de genul „ce bine, plec în Antalya”. Nu l-am avut, fiorul, nici când am plecat în Italia. Cred că am uitat eu să mă mai bucur.

Sau nu ştiu, am sentimentul că deja îmi e dor de casă. Ce o fi în capul meu, precis, nici cel mai mare psiholog al vremurilor astea n-ar putea spune. Eu nici atât. E drăguţ, dar nu îmi e dor. Cu toate că, uneori, sinceră să fiu, mă amuză gândul că o să-l revăd pe Izet. O să vă spun eu cine e Izet după ce-l revăd şi poate că mi-o veni şi cheful.

Acum vă las, e sâmbătă, doar nu staţi să citiţi pe bloguri când e vreme de plajă. Ar fi păcat, zău aşa. Dar mie cine-mi spală maşina? A, nimeni, ce bine. Mai bine dorm.

16 comentarii la “De ce nu îmi e dor?

  1. am mai vazut cazuri, sa te bucuri, nu esti singura. sora-mea daca nu e absolut necesar poate sa stea in propria curta, casa luni de zile, daca ar fi dupa ea nici pana in centrul satului nu s-ar duce dupa cumparaturi, ce sa mai vorbim de oradea…antalya sau mai stiu eu pa unde. nepotului i-au trebuit vreo 3 ani sa o convinga sa o duca la el in Belgia pentru o perioada de timp.

  2. Pingback: Tweets that mention De ce nu îmi e dor? « Oana Stoica Mujea -- Topsy.com

  3. Tin sa te-anunt in avanpremiera ca eu voi pleca vineri seara spre Halkidiki (Grecia), mai precis in peninsula Sithonia, statiunea Metamosfossi. Sa vezi ce metamorfozat o sa ma-ntorc !

  4. Geocer, Doamne, dar ti-ai ales si tu tocmai acum Halkidiki si daca tot pleci in Grecia de ce nu ma intrebi si pe mine. Ufff. Dar fie, sa te distrezi si ai grija sa nu te alerge aia pe acolo ca au baut cam multa cofeina si sunt nervosi.

  5. Da , şi benzină la peco-*urile lor ioc şi la negru cu 5 euroi per litru.Başca blocaje pe drum…. Aşa că tot la urmaşii lu Baiazid Yilderim e mai sigur…. 🙂

  6. Pingback: Recomandarea de sâmbătă « Vlady8

  7. Pingback: Romanul în blogosferă « Caius

  8. Cele mai faine concedii au fost cele pe care le-am inceput fara mare entuziasm! Asa cred ca va fi si-n cazul domniei voastre 🙂

  9. Manole, pai cred ca da, vreau nu vreau cred ca aia o sa fac :((((

    Crina, pai tiparele sunt la editura 😀

    Ivona, da, tot ce se poate, daca nu mor pana marti 😛

Lasă un răspuns

