Am nevoie de exorcist

Dap, cam am. De trei zile nu prea mai sunt în apele mele. Nu sunt nici în apele altora. Încerc, Dumnezeu îmi e martor că vorbesc eu cu mine şi îmi zic „Rămâi calmă! Viaţa e frumoasă”, dar e pe dracu’. Îmi e rău de-mi vine să mă dau cu capul de pereţi. Cum să rămân calmă, cum să cred că viaţa e frumoasă? O fi altora sau or crede ei mai mult ca mine. Şi colac peste pupăză am şi un chef teribil de-a mă certa cu cineva, doar că nimeni nu are chef să se certe cu mine.

Şi mai e o problemă. Cu toate că nici nu mai ştiu cum e să ai TV tot citesc pe net despre ce fac politicienii ăştia şi am ajuns să mă enervez aşa rău că simt că explodez. Mno, la TV am renunţat, dar de net sunt dependentă. Deci cum să fac?

Da, da, sunt calmă.

25 comentarii la “Am nevoie de exorcist

  1. Nu-i place la munte, sau îi place dar nu-i face bine 😛

    Oana, ar fi o variantă. Spune-mi cu cine vrei să te cerţi, îmi fac un ID de mess cu numele ăla, te descarci sănătos şi gata 😀 Aşa m-aş distra şi eu puţin 😆

  2. Crina, pai… cu tine nu ma pot certa nici asa 😀 Lasa, oi gasi eu pe cineva sa-mi descarc furia 😛

  3. Pingback: Am nevoie de exorcist - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Oana, cearta nu, dar o mama de bataie ma ofer sa-ti dau! Asa, preventiv 🙂 prinde bine inainte de concediu, ca sa mergi relaxata 🙂 da o fuguta pina la Buc inainte de turci, iti dau doua trei bucati, dar nu oricum ci asa din tot sufletul si viata iti va parea apoi mult mai frumoasa, cu sens si demna de trait :))) Pai una vorbim si basca ne intelegem, chiar asa?

  5. Pai ia vezi! Turci, sugiuc, acadea, baclava, halva, turban, cur baban, rahat din astea…si relaxare ca avem de sclavagit pe campia culturii 🙂

  6. Ivona, da, da, am inteles, rahat, ma fac bine, sclavagim 😀

    Adrian, hmm, nu pare, dar daca zici tu 🙂

  7. Stii, nu esti singura care trage concluziile astea. Anul trecut am incercat sa invat germana, pentru o facultate acolo, dar nu am prea avut chef sa invat…

  8. Decât să ne certăm, mai bine un cântec vesel să cântăm. Uite încep eu: ” În pădurea cu alune aveau casă trei pitiiiici…”

  9. cât despre exorcist, recomand filmul! taaare fain! ”The power of Christ commands you!”

  10. Pingback: Tu, cel ce îndrăzneşte să viseze « Noaptebunacopii's Blog

  11. Pingback: Inocentul – XXII « Ioan Usca

Lasă un răspuns

