Păi pa!!!!

Adică plec. Da, o să am net. Cel puţin mailurile sigur o să le verific şi o să răspund conştiincioasă, dacă o să am chef 😀

Nu, nu o să am telefonul la mine, pentru că risc să-l pierd, n-ar fi prima dată.

Dar ţinând cont că am de scris două scenarii… o să fiu destul şi în spaţiul virtual. Cu toate astea sper să vă fie dor de mine până la lacrimi. Deci e ca un blestem 😀

Să fiţi cuminţi! 😉

20 comentarii la “Păi pa!!!!

  1. Pingback: Păi pa!!!! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Hai sa ti se incarce neuronu’ cat mai bine ! cat despre cumintenie, vorbim cand te inotrci ..ala turca, bre!

  3. Pingback: Aviz « Adakiss's Blog

  4. promit să fiu cuminte și să pap tot din farfurie. Poți s-o întrebi pe tanti Jeni când revii. 🙂

  5. Concediu placut! Si mai poti da cate un semn de viata, ca sa nu te dam disparuta. Pan’ te-ntorci incerc sa termin :D(imi pare rau ca n-am facut pana acum, dar lipsa de chef…).

  6. Bine, tanti Oana, uite eu promit ca o sa fiu cuminte si n-o s-o trag pe Ema de codite, mai ales ca s-a tuns, deci nu mai are. Oricum, peste cateva zile ma tirez si eu ceva mai la sud, dupa cum ma laudam si mai alaltaieri.

  7. Pingback: Final « Caius

  8. Pingback: Final « Ioan Usca

  9. pînă la lacrimi? Angela Similea, da… da!!!
    „pînă la lacrimi mi-e dragă viaţa” după… ???
    O-A-N-A !!! mare-albastră şi vacanţă … ri(T)mată 😀

  10. Pingback: Inocentul – XXIV « Ioan Usca

Lasă un răspuns

