Cititul pe Yacht nu e bun… aduce insolatia :(((

17 comentarii la “Cititul pe Yacht nu e bun… aduce insolatia :(((

  1. Normal, pe yaht se danseaza, se bea sampanie… Nu esti facuta pentru yaht!

    Iar daca citeai Burned, de Casts, atunci chiar ca ti-ai meritat-o!

  2. Pingback: Cititul pe Yacht nu e bun… aduce insolatia :((( - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pai daca stai si tu la soare :D, ce sa-ti fac? Bine, bine, si eu am facut asta, dar nu conteaza. La cat de bronzat sunt, n-am patit nimic :D.

  4. Pingback: Inocentul – XXX « Ioan Usca

  5. Pingback: Inocentul – Epilog « Ioan Usca

  6. Pingback: JB sau DJ « Ada Pavel's Blog

  7. Pingback: Dac-aş fi Adrian Năstase, i-aş sugera Olguţei să vină să-mi numere ouăle « [D][S][N]

  8. Pingback: Dac-aş fi Adrian Năstase, i-aş sugera Olguţei să vină să-mi numere ouăle - [D][S][N] | [D][S][N]

Lasă un răspuns

