Veniţi cu mine să citim?

Apoi bem şi cafelele şi berea.

UPDATE: E sambata, nu va calcati pe picioare 😀 Am avut o saptamana proasta, da?

 

Treaba stă aşa: Vineri, 21 august, ora 18, în faţa Primăriei Piteşti, Oraşul citeşte. Proiectul e susţinut de Centru Cultural Piteşti şi a avut succes în multe alte oraşe din ţară.

Aşa că, domnilor bloggeri, toţi ăia de veneaţi odinioară la măreţile întâlniri, veniţi să citim?

Pe ceilalţi îi strig nominal:

Ema, dacă mai vrei cărţi „cool”, vii acolo. Apoi mergem la ciocolata ta caldă 😀

Geocer, dacă ţii la mana ta sănătoasă… 😀

Canguru’, pe tine nu ştiu cu ce să te ameninţ. Ba da, ştiu, îl înjur pe Boc o săptămână în public, pe blog, dacă nu vii.

Raluca, pe tine nu te ameninţ, dar mi-ar face mare plăcere să te văd.

Ei? Mergem să citim?

Restul sunt invitaţi şi ei. Dar mi lene să-i strig pe toţi ca la catalog. Aşa că mişcaţi-vă! 😀

28 comentarii la “Veniţi cu mine să citim?

  1. și eu cum vine? de fapt, de venit vin, dar cât durează? că n-am cu ce mă întoarce.. la naiba…

  2. La Pitesti vineri e 21 august? In Bucuresti vineri e 20 🙂 deci e vineri sau sambata? oricum, faina actiune, sunt convinsa ca te va durea mana de la dat autografe :)))

  3. Pingback: Leapșă « Vlady8

  4. Canguru’, pai discutam maine seara si ne intalnim si mergem toti.

    Ivona, da, ii dau una dupa ceafa drept premiu 😀

  5. Nu se citeste in fata clasei, doar in gand 😀 Da, pot veni toti amatorii, daca ii lasa nevestele 😆

  6. vreau sa merg pana la mihaesti la neamuri si la intoarcere pe la veri in pitesti seara, deci cititul ar fi in drum la intoarcerea spre otopeni… dar aveam o jena… sunt rusinos… si ma fastacesc tot… sa nu rada nimeni, da?????

  7. Vaiiii, cine sa rada, se citeste in gand, adica fiecare in gandul lui 😉 Te astept cu drag daca treci prin Pitesti.

  8. Oana, eu am mai zis : daca nu se citeste Mersul Trenurilor si Cartea de telefon, eu nu vin, nenica !

Lasă un răspuns

