Ştiu…

Ar trebui să scriu ceva că de aia mi-am făcut blog, nu? Da. Aşa ar trebui. Dar nu mai am timp. Sunt în trepidaţii. Trebuie să termin un manuscris, repede. Mult prea repede. În timp ce-l scriu trebuie să fac şi puţină documentare. Mai am de citit manuscrise. La dracu’, mai am. Mai am de făcut nişte treburi reale. Da, şi astea. Şi câte or mai fi de făcut. Aşa că iertare. Nu am timp de blog momentan.

17 comentarii la “Ştiu…

  1. Pingback: Ştiu… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Im treburile alea reale intra si gatitul unei supite, al unei tocanite, dat cu aspiratorul, sters prafu’, calcatu’ unei camasi pentru crestin, spalatul vaselor, stransul de Kaka al lui Pitzi?

  3. Lasa ca le rezolvi tu pe toate, incetul cu incetul. Inclusiv treburile alea despre care vorbeste Canguru’.

  4. Pingback: Tweets that mention Ştiu… « Oana Stoica Mujea -- Topsy.com

  5. Pingback: Surpriza « Vlady8

  6. Pingback: Zi de toamnă | Ioan Usca

  7. Pingback: M-au ciuruit, vă ciuruiesc « Noaptebunacopii's Blog

  8. Pingback: Blogul Monicai Marinescu

Lasă un răspuns

