„Numai tâmpiţii vor să fie în siguranţă” – OSHO

Restul într-un articol, într-o revistă, pe care vi-l voi semnala la momentul potrivit. Doar am zis azi noapte pe facebook că am avut o revelaţie. Iată că am avut-o! Dar nu v-o spun acum.

6 comentarii la “„Numai tâmpiţii vor să fie în siguranţă” – OSHO

  1. Pingback: „Numai tâmpiţii vor să fie în siguranţă” – OSHO - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Oare la ce fel de siguranta te referi?Oare te referi la Cartea despre sex?Uite si eu am avut o revelatie.Tema fiind succesul financiar in literatura si film.Despre film:m-am uitat la boxoffice(pe IMDB):primele 10 filme,primele 20 ,etc daca vreti primele 100.Ce subiecte au filmele cu cele mai mari incasari?Subiecte pentru copii+adolescenti.Despre literatura:cazul JKRowling mama lui Harry Potter.JKR (british fantasy author) la varsta de 32 de ani publica prima carte din seria HP,in 1997.In anul 2007 publica a 7-a carte din serie .Bilantul financiar:averea dnei JKR este evaluata la 1 miliard de dolari USD(anul 2010).Zilele astea dna JKR doneaza 10 mil lire sterline ,cam 15 milioane dolari pentru un spital=1,5%din averea ei.(Nu am auzit de vreun miliardar roman sa doneze 1,5 la suta din averea lui pentru spitale.).Ce ar trebui sa faca un scriitor in Romania pentru a avea succes financiar?Bineinteles sa scrie o carte buna,dar chiar daca face acest lucru ,grosul incasarilor nu merg la „creator”(nu in sens religios) ci merg la intermediari,cei aflati intre creator si cititor.Din ce stiu autorul ia cca 10%,restul de90%, merg la editura,tipografie .librarie+taxe.O solutie ar fi cartea electronica care sa indeplineasca unele conditii anti -piraterie:sa nu poata fi copiata pe cd sau dvd,sa nu poata fi share-uita.Pretul unei astfel de carti (publicata de scriitor) ar fi mult mai mic decat al unei carti clasice.Si in plus ar dispare eterna nemultumire a unor scriitori nepublicati.

  3. Vasile, ai dreptate in ceea ce priveste cartea, dar mai sunt solutii si neelectronice pentru a veni grosul la autor. M-am desteptat si eu acum. Eh, o sa fie bine pana la urma, am eu asa o presimtire.

  4. Pingback: Răpirea « Vlady8

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » PREMII! De la Snejinka, Tano și Capi, via CELLA

Lasă un răspuns

