Pactul cu manichiurista

„Dacă tu nu mai pleci, eu nu mi le mai rod”. Unghiile, fireşte 😉

9 comentarii la “Pactul cu manichiurista

  1. Pingback: Pactul cu manichiurista - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Cand eram mica, bunicii isi pusesera in minte sa ma dea cu ardei iute pe degete, ca sa nu mai tot rod acolo la ele.. e mai ieftin decat cu manichiurista 😀

  3. Ema, eu mananc ardei iute cu paine, nu ma tine departe de unghii. Am avut doi ani de unghii, dupa ce mi-a plecat manichiurista si am tot incercat pe la altele, am ajuns la concluzia ca rosul e mai de baza :)))

Lasă un răspuns

