Unde o sa fiu miercuri si cum am ajuns pe pagina de „Monden”.

Detalii mai târziu. Acum am treabă.

Later edit:

Unde o să fiu miercuri, asta zicem.

 

Acum îmi e teamă, aşa că vă explic, încep cu „păi” şi cu „deci” că aşa vreau eu, voit şi intenţionat. După ce am văzut că domnul blog a devenit un instrument folosit, în mare, în defavoarea mea, mă abţin 😀

 

Aşa deci, m-a mail-uit Monica Ramirez spunându-mi că miercuri, în Bucureştiul vechi, la Old City, e seara mea.

Hmmm, să vă explic, din nou. Din câte am înţeles în fiecare miercuri, în Old City mai multe trupe de teatru vin să-şi prezinte piesele. Dar, printre ele, sunt invitaţi şi autori. Să citească din cărţile lor şi eventual să dea autografe sau să răspundă la întrebări. Eu nu o să fiu acolo, pentru că am decis s-o trimit pe Iolanda, care nu va citi din carte, ci se va prezenta. Ea în carne şi oase. Aşa am decis eu. Pentru că mi se pare mai interesant.

Ei bine, miercuri la ora 20:00 ne vedem „pi bulevard” 😛 La Old City, da? Sigur, voi încerca să ajung mai devreme pentru a-mi devora cafeaua şi cine ştie, poate că va fi nevoie şi de schimb de haine. Mă mai gândesc. Adică Iolanda o face, desigur.

 

Aşa cum spuneam mai sus, blogul ăsta mă trădează şi din cauza lui, iote că am ajuns şi pe pagina de „Monden” – la cât sunt eu de mondenă, eheee – cu toate că m-aş fi văzut în orice altă pagină, dar în asta nu. Ei bine, nu, nu e de rău. Oamenii se întreabă, nimeni nu le va răspunde, dar restul e ok. Mai rău mă enervează că la aceeaşi rubrică e şi Boureanu.

Aşa că mă gândesc, să-mi pedepsesc sau nu blogul? 😀 Cred că o să-l pedepsesc, aşa că până miercuri când veţi şti unde mă veţi găsi, o să fac linişte 😉

              

UPDATE: CUM DUNCA CRINA s-a reapucat de bloguit, nu-mi veti duce lipsa. Garantat!!!!

 

 

25 comentarii la “Unde o sa fiu miercuri si cum am ajuns pe pagina de „Monden”.

  1. Pingback: Unde o sa fiu miercuri si cum am ajuns pe pagina de „Monden”. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Și doar ți-am spus: mai bronzează-te și tu! Parc-am știut că te dau ăștia la gazetă… ufff…

  3. Mirela, stai asa, asta cu puful tot acum am aflat-o si eu, asa ca suntem doua 😀 Dar imi place cum suna 🙂

    Cristian, da, mi-ai spus, dar n-ai cu cine 😀

  4. Off, le-am mai spus o dată, mură-n gură, că eşti patroană de editură şi din ce ţin minte le-ai spus şi tu câte mii de cărţi ai vândut. Nici spiona ca lumea pe blog nu ştiu băieţii de la Monden 😆 Ceea ce nu înţeleg e de ce nu m-ai luat şi pe mine în croazieră 😀

    Na, dar cred că le-au crescut vânzările publicând poza, să le ceri drepturi de autor 😀

  5. Mai, Crina, chiar asa, poza mea merita drepturi de autor, ca e facuta totusi de nenea ala de pe yacht. Uite cum nu-mi veni mie. Mno, dar e misto, zici ca sunt EBA 😀 Si n-ai de ce-mi multumi? Ce-ai? Te-ai dilit?

    Ada, a, nici nu ma asteptam sa scap de tine, stiu ca tu esti cu capul pe umeri 😉

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Magie aromată. Venezia, profumo di Laura Biagiotti

Lasă un răspuns

