N-o pot refuza pe naşa…

Am preluat legătura.

 

Păi ce să zic? Noroc cu naşii că mă mai fac să scriu pe blog, că după mine… eheee. La primăvară.

 

Dacă Pufo s-ar trezi la ora şase să ceară mâncare, clar şi-ar face bagajele şi s-ar muta la Billy 😀 Dar nu, el e cuminte. Aşteaptă să deschid ochii. Dacă-i închid suficient de repede încât să nu se prindă, am scăpat. Dacă nu începe scandalul. Vrea mâncare, vrea la litieră, vrea să ne jucăm. Vrea să ne jucăm mult. Mult, mult. Până obosesc eu şi adorm la loc. Într-un final apoteotic i se întâmplă şi lui. Doar că atunci când el doarme eu nu mai pot.

Ehee, e clar că e bine să fii pisică. Toată viaţa mi-am dorit să fiu una. Păi na, cum să nu-ţi doreşti? Zău aşa. 😀

6 comentarii la “N-o pot refuza pe naşa…

  1. Pingback: N-o pot refuza pe naşa… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Lazy | Mariana Ciutacu

  3. Pingback: Baobabul, brânza, eclipsa si alte PA-uri « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

