Puteţi să mă înjuraţi sau nu

Da, azi am intrat în USR Bucureşti. Specific, ca să nu fie dubii. Ştiu că vor fi reacţii pro şi contra, dar eu sunt fericită. Le mulţumesc celor care m-au susţinut şi vă spun sincer că mi s-a împlinit un vis. Nu, nu mă dau mare. Putea la fel de bine să nu fie, nu că nu mi-ar fi părut rău. Dar e şi am de gând să savurez momentul.

Mă puteţi înjura, vă puteţi indigna, eu sunt fericită!

 

Aşadar vă aştept sâmbătă şi duminică la Romexpo să ne pisicim şi s-o primim pe Candice Luana Dragota în rândul scriitorilor. Nu uitaţi, lansarea e la ora 14. Ar fi păcat să o rataţi, va fi o lansare superbă.

12 comentarii la “Puteţi să mă înjuraţi sau nu

  1. Deci, nu te înjur, dar nici nu te mai felicit! Am făcut scurtă la mână deja pe fb.
    Mă bucur că ai reușit! Mă bucur că ești fericită! Și până una-alta, dă-te mare, că ai dreptul să o faci!

  2. Felicitari! Sunt mandra de tine, meritai sa intri! Esti extrem de productiva si populara, asa ca intrarea nu a facut decat sa urmeze realitatea. Tu esti scriitoare de mult, dar acum esti si cu patalama !

  3. Bravo şi felicitări. Da m-ai lămurit care e treaba cu U.S.R. ….. Abia acum mi s-a aprins „lampa”… 🙂

  4. Vai Lucia, o doamnă trebuie să fie doamnă totdeauna… 🙂 Iar înjurăturile nu fac parte din vocabularul unei doamne… 🙂

  5. Dacă recunoşti că eşti fericită e mai important decât motivul care a determinat fericirea 😀 Nu ştiu sigur ce am vrut să zic, poate pricepi tu 😛

    Cum te-am felicitat deja pe toate gardurile, aştept prima carte de scriitoare cu patalama ca să putem sărbători cum se cuvine 🙂

  6. Eu chiar ma bucur pt tine. Imi doresc si eu sa intru odata si odata, dar la cum ma descurc in ultimul timp… Cert e ca n-o sa intru niciodata.
    Apropos, multumim pt cinste, dar eu glumeam cand am zis sa ne faci cinste. Iti raman datoare cu banii pe un Prigat si peste doua saptamani o sa ti-i dau inapoi

Lasă un răspuns

