Din lumea scriitorilor

Crina mă ceartă că tot mulţumesc şi că am rămas euforică. 😛 Păi, n-am rămas. Aşa că trebuie să vă dau veştile.

 

„Crima de la Jubileu” a ieşit azi pe piaţă cu revista Flacăra. Lucia e prea modestă. Cartea e fenomenal de bună. Şi susţin şi aici ce am susţinut şi când am citit manuscrisul. Din punctul meu de vedere, la ora actuală, pe piaţa românească de crime, nu există roman mai bun. Şi nu o zic doar aşa, chiar o cred cu tărie. Eu una n-am citit ceva mai bun. Aşa că mă puteţi înjura cât doriţi. Eu v-am zis.

Aşa că nu rataţi cartea, chiar merită. Dialogul e savuros, construcţia e demenţială. Păi se vede dramaturgul, cum nu.

Nu rataţi nici blogul Luciei, vă va spune când şi unde e lansarea. Fireşte că voi fi acolo. Ar fi culmea să ratez 😀 Sunt peste tot.

 

Vestea a doua este despre Candice şi editura Sofisticat. Uite că a reuşit de una singură. Fireşte, cu ajutorul lui Adrian şi al pisicilor, dar s-a zbătut ea pentru ea şi a reuşit. Azi tocmai i s-au cumpărat un număr mare de exemplare pentru a fi distribuite în librăriile din toată ţara. Bravo, Candice! Ţi-am zis eu că poţi. Uite că ai putut şi poţi mai mult.

 

Eu sunt bine, mulţumesc 😀 Şi nu, nu scriu. N-am chef. Ce o să-mi faceţi?

 

 

17 comentarii la “Din lumea scriitorilor

  1. Pingback: Din lumea scriitorilor - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. „eu sunt peste tot” 😆 =))
    Dacă zici tu…
    da, nu știu în ce secol ajunge și la noi Flacăra cu cartea, dar eu o aștept.

  3. No bine, şi la stabilimentu comercial fără egal de pe Careiului 79 din milenarul nostru municipiu a apărut cartea. Io mă întreb cum mă pot rezolva de un autograf de la autoare?…. Grea problemă…. 🙂

  4. Pingback: Protestul | Ioan Usca

  5. Pingback: Grupul blogurilor Vania « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

