Am revenit

Scurt moment de pierdere. S-a dus. Ei bine, de azi revin. Neiertătoare. Răzbunătoare. Şi atunci când spun răzbunătoare, înseamnă că voi sta la pândă. Gata, s-a terminat cu Oana cea bună, s-a dus toată bunătatea. Prietenii mi-au rămas, se ştiu ei care, că doar nu fac nominalizări ca la Oscar. Da, îmi voi ajuta întotdeauna prietenii, pentru că pentru aia suntem pe pământ. Dar în rest sunt doar pentru mine. Nu-mi eşti prieten trec peste tine fără nici o milă. Am zis 😀 Şi a fost bine 😆

20 comentarii la “Am revenit

  1. Răzbunătoare? Am făcut ceva? 🙂
    E bine că ai revenit. Mă bucur. Sunt buni si prietenii.
    Să te înveselesc… Azi la engleză am avut de scris o compunere despre o persoană pe care o admirăm. Și eu am scris despre tine 🙂 Nu, nu vreau să mă laud cu o temă. Dar m-a bucurat că profa s-a interesat de cărțile tale. M-a pus să povestesc Războiul reginelor și asta in afara cerintelor de limbă engleză (ca am cam vorbit pe română 😆 )
    Da, ce ziceam? A, da. Bine ai revenit!

  2. Pingback: Am revenit - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Citind această postare mi-am amintit de un film care mi-a încântat copilăria : „I se spunea buldozerul” cu Bud Spencer… 🙂
    Bine ai revenit!

  4. Eu nu iti sunt prieten.Chiar te roog ,treci peste mine.Fara miiila!!!!Calca-ma,stoarce-ma,suceste-ma,toate venele din mine sunt pentru tine,fii salbatica!WWWoooowwww!!!!

  5. Pingback: Maratonul « Vlady8

  6. Pingback: Jurnal superstițios « Ada Pavel's Blog

Lasă un răspuns

