Congresul PSD

Azi n-am diacritice la mine si nici linkuri, alea vor veni mai tarziu. Incepe ceremonia. Sunt cu Lucia Verona, Ionut Iancu, Chinezu si unul dintre autorii cartii „Facebook, bloguri si politica” Sigur, mai sunt si altii, dar nu ii vad pe toti, sunt mai in spate.  A, si Nenea Lars, il uitasem. Revin cu update-uri.

Update: Acum vorbeste Ponta, isi prezinta raportul de activitate. Sinteza chiar.

Pana acum am inteles ca PSD-ului nu-i e frica de Basescu, de parca i-ar mai fi cuiva.

UPDATE: S-a votat ordinea de zi si se striga comisia de validare si numarare a votoruilor. Acum o sa ma intrebati ce se voteaza. Vedeti si voi pe alte bloguri ca mi lene sa spun tot.

PNTCD vorbeste la congresul PSD, eu zic ca cineva a cam pus-o.

Acum si Romania Mare…. Vadim e cu…. se razgandeste el pana la urma. Asa ca nu ma pronunt cu cine e, ca dracu’ stie.

Petcu…. va mai spun aici sau discutam pe facebook?

Bine, toti l-au dat factor comun pe Boc, adica Boc trebuie sa plece. Si Nuti ramane? Ca n-am inteles.

4 comentarii la “Congresul PSD

  1. Pingback: Congresul PSD - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

