În momentul de faţă….

…. atât îmi amintesc despre mine. Că am scris cu vreo doi ani în urmă asta. Cred că mă amuză oarecum.

HORRORSCOP

 

 

Noi nu gustăm umorul negru, dar cineva trebuie să-l guste. Cu o profundă dezamăgire trebuie să vă oferim Horrorscopul săptămânii în curs. Nu este nimic amuzant, aşa că vă rugăm să luaţi lucrurile în serios.

 

 

Berbec: Sunteţi hotărât să plecaţi într-o călătorie de afaceri. Nativului în berbec îi este teamă de avion, aşa că veţi hotărî să mergeţi cu avionul. Indiferent de ce vă spun eu acum, tot vă veţi prăbuşi. Chiar de alegeţi, într-un final, să plecaţi cu maşina, avionul va cădea pe dumneavoastră. Sfatul meu: Nu plecaţi!

Taur: Sunteţi urmărit de un criminal în serie. Degeab vă ascundeţi în debara, e primul loc în care veţi fi căutat. Orice aţi face, până la urmă, pisica din dotare vă va da de gol. Aşa că aşteptaţi liniştit, eventual uitându-vă la un film de dragoste şi gândindu-vă că nu veţi mai apuca să trăiţi o astfel de poveste.

Gemeni: Dumneavoastră nu trebuie să mai speraţi. Boala vă va răpune. Desigur, nimic bun nu se întâmplă în lume, de ce aţi fi mai presus?

Rac: Încercaţi în zadar să vă otrăviţi şeful. Chiar dacă veţi reuşi, tot nu veţi fi avansat. Nu trebuie să aveţi încredere în noua secretară. Dacă a gătit ciuperci, evitaţi.

Leu: Dumneavoastră sunteţi victima prin definiţie, holocaustul, jertfa de bună mireasmă. Orice împotrivire atrage chinuri suplimentare şi prelungirea agoniei.

Fecioară: Nu păcăliţi pe nimeni cu zâmbetul ăla blând. Lumea ştie că nu mai sunt fecioare pe lume. Dacă nu aţi mai rânji, poate aţi avea şanse să scăpaţi de vecinul de la şase care e hotărât să vă facă felul.

Balanţă: Aveţi multe planuri de viitor, vă sfătuiesc să renunţaţi. Nu există nici un viitor.

Scorpion: În fiecare zi vă lăsaţi veninul în cine vă e la îndemână. A venit şi rândul dumneavoastră. Nu, în zadar încercaţi să remediaţi situaţia. După ce veţi primi telefonul de la ora zero, nu veţi mai avea cui să-i daţi explicaţii.

Săgetător: Veţi câştiga o sumă importantă de bani. Dar nu vă bucuraţi prea tare, după ce vor găsi valiza cu trupul Elodiei asupra dumneavoastră, nu vă veţi mai bucura de ei. Da, noi ştim că nu dumneavoastră aţi omorât-o, dar încercaţi să explicaţi şi poliţiei.

Capricorn: Aveţi tendinţe sinucigaşe. Ori o faceţi o dată şi bine, ori ne lăsaţi în pace. Nu avem timp să aşteptăm după dumneavoastră.

Vărsător: Cei născuţi în vărsător au înclinaţii către crimele bestiale, fără motivaţie aparentă. Este bine să evitaţi indiscreţiile poliţiei.

Peşti: În schimb, dumneavoastră, aveţi înclinaţii spre rafinament: sufocarea victimei cu perna, simularea unui incendiu spontan…

 

Nu are nici un sens să vă împotriviţi, oricum veţi muri… la bătrâneţe.

O săptămână minunată vă dorim!

14 comentarii la “În momentul de faţă….

  1. Pingback: În momentul de faţă…. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. DSN, pai da, ca sa ma gaseasca asasinul mai repede. Sa scap…

    Adrian, se vor mai construi doua, nu-ti fa griji 😉

    Lucia, eheee, da, daca ma ducea capul sa-l public atunci cand l-am scris 🙂

  3. Precum Adrian, si eu am scapat. Stau la casa. Dar ar fi o chestie sa-l lichidez eu pe vecinul de la numarul 6 de pe strada, ca poate o avea ceva informatii Horrorscopul asta al tau.

  4. Mda… trebuia sa ascult horoscopul, dar de capos. De acum cand mai pui de astea te rog fa si atentionarile de rigoare, ca unii ca mine au grezut ca e gluma.

  5. Doamne, cat de tare ii!!! 😆
    Avand in vedere ca blocul are doar 4 etaje, presupun ca trebuie sa am grija de vecinul de la apartamentul 6. Cum acela sunt eu, sa inteleg ca ar trebui sa ma sinucid :lol:? Sau ca o alta personalitate a mea incearca sa ma ucida, deci sa se sinucida :))=))???

  6. Si daca stau acasa sunt sanse minime spre nule sa cada avionul peste blocul meu, nu? Oricum, inteligenta astrelor mele calauzitoare lasa de dorit in momentul asta. Daca n-as avea eu mintea brici (:P) m-as trezi chiar si cu norii in cap. Sau era cu capul in nori?!

Lasă un răspuns

