Las’ să ningă…

Vorba cântecului, doar că mie nu-mi place când ninge. Sunt atâtea probleme cu zăpada în ţara asta încât trebuie să fii puţin, mai mult, naiv ca să te holbezi la zăpadă. Cade, da, cade. Însă, pe de altă parte să vedem: ambuteiaje, zăpadă rece dată jos de pe maşină, alunecuş, brrr, frig, nimeni nu dă cu nimic pe drumuri, frig – ştiu, mă repet. Ok, zăpada e bună la munte, acolo unde te duci special pentru asta, unde nu ai nevoie de maşină să ajungi la bancă, contabil, librărie, de exemplu – acum ziceam şi eu fix pe treaba mea. Adică zăpada ar fi ok dacă n-ar fi frig şi dacă oamenii ăştia de zic că ne conduc ar da cu ceva pe drumuri să se poată circula decent. Ştiu, cine nu şofează n-are de unde şti. Dar eu ştiu. Am mai zis că e frig?

Ei bine, eu trebuie să mă deplasez prin zăpadă. Asta pentru că banca nu vine la mine acasă. Sigur, contabila ar veni, dar cum banca nu vine îmi e tot una.

Să vă spun partea frumoasă. A început să ningă de douăzeci de minute. Eu în maşină, pe drum. Imediat s-a făcut pojghiţă de gheaţă pe sub puful de zăpadă. Toată lumea şi-a scos maşina, dar mai puţin de jumătate ştiu să şi conducă în condiţii nefavorabile. Aşa că ai două griji: să nu patinezi şi să-i fereşti pe proşti, că na. Dar asta n-ar fi, totuşi, problema majoră, ci faptul că se pune zăpada pe drum. Hei, şi iată că dispar benzile. Ei, bine, acum e acum, adică aici începe distracţia, pentru că mulţi nu pot să vadă linia imaginară. Eheee, şi mă mai întrebaţi de ce nu-mi place iarna. Mai bine un cântec vesel să cântăm. Ah, şi să nu uitaţi, n-am de gând să fiu mai bună de Crăciun, da?

9 comentarii la “Las’ să ningă…

  1. Ai grijă cu zidurile, că pe zăpada asta abundentă e mai greu de distins şi apar pe neaşteptate-n drum… 🙂

  2. eu ador zapada…ahhh..:)mi-ar placea sa frec…cateva persoane dragi..bine, nu sunt nici sofer (cel putin pana in ianuarie:P) si probabil si de aici pasiunea pentru alb:D

  3. Adrian, ti-a iesit vreunul in cale? 😆

    Ionut, pai da, cand nu esti sofer si viata e mai frumoasa si traiesti si mai bine, zau asa 😀

  4. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 26 | Caius

  5. Las’ să ningă…numai de fund sa n-atinga! Mie-mi place iarna dar cand stau in casa, la caldura, cu o ceasca de tuica fiarta in fatza! Pentru un sofer, iarna nu-i placuta, stiu dar… parca te reintroduce in lumea copilariei de mult uitate.
    Scuze ca n-am mai trecut pe la tine din motiv de net insa promit c-o sa-ti calc de acum mai des pragul!
    O zi faina!

  6. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 27 | Caius

Lasă un răspuns

