Ciudat

Trăiesc această experienţă „laptopistică” ciudată. Adică sunt nevoită să scriu pe un expertBook, foarte mic, prinzându-mi unghiile şi urechile în el, pentru că marele laptop dă semne de bătrâneţe chiar dacă nu e aşa bătrân. Netul nu-mi merge decât pe orange, iar gloria mea eternă s-a sfărâmat. Ca să nu mai zic că îmi tot sare cursorul – dar asta am zis că nu o zic. Pe laptopul ălalalt nu-mi merge nici un fel de wordpress, pe ăsta da. Cineva să mă împuşte. Dacă e ceva care mă poate enerva până la a face crizele necesare, tocmai aţi aflat. Eheee, vedeţi bine, nu pot zice că nu mă distrez de minune.

Interesant e că nu-mi dau seama dacă e vina RDS-ului sau a laptopului, că şi aparatul în sine merge de tot rahatul. Aşa că, dacă mă aude Moş Crăciun, cred că vreau un laptop nou. Pe ăsta mic nu pot scrie, cum am spus, pentru că-mi sare cursorul şi mă apucă toate spumele mării. Cu voia dumneavoastră mă retrag să mai sparg o scrumieră.

6 comentarii la “Ciudat

  1. Pingback: Ciudat - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 28 | Caius

  3. Uff! Si mie laptopu-mi face figuri din astea cu cursorul si este extrem de deranjant! Desi e un Toshiba de !7 inch, ma innebuneste chestia asta!
    Nu prea am ce face, trebuie sa-l suport si asa pen’ ca Mosu’ altul nu-mi mai aduce!

Lasă un răspuns

