Probabil ca va fi…

… Craciunul vostru fericit. Momentan eu am ramas fara o adresa de mail, adica oanastoicamujea@yahoo.com, dar, cel putin, am recuperat-o pe Iolanda. In fine, daca tot tineti mortis sa-mi urati pe mail, nu are sens, am uitat parola si l-am blocat, daca cei de la yahoo nu vor binevoi sa-mi dea adresa inapoi, asta e.

Deci fericit sa fie!

17 comentarii la “Probabil ca va fi…

  1. Pingback: Probabil ca va fi… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Minciuna are picioare scurte | Blogul meu

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 33 | Caius

  4. Pingback: Blog Geocer: ba serios, ba pus pe glume » Blog Archive » Craciun Fericit

  5. De Crăciun, masa să vă fie masă, lumina să vină din interior, binele să fie făcut, dar și și primit, iar veselia lângă cei dragi, cu un vin bun pe masă și aromă de cozonaci rumeni la față, să fie din inimă! Numai bine de Crăciun!

  6. Geocer, exact, nu mai stiu decat una, asa ca aleluia 😦 Asta e, cica Craciun fericit fara cont de mail.

    Va multumesc tuturor pentru urari!!!

  7. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 34 | Caius

  8. Pingback: De Crăciun şi zi de zi, fii mai bun! « Gabriela Elena

  9. Pingback: „Crime perfecte. Dincolo de oglindă” – Oana Stoica-Mujea « Ada Pavel

Lasă un răspuns

