Până la urmă tot cum vrea soarta

Sigur, nu e o poveste drăguţă de Crăciun, nici sănătate şi fericire de anul nou, e ceva ce mi se întâmplă. Drăguţ, doar că mi-a dat planurile peste cap. Adică somnul. Că nu degeaba mă tot uit la tubul cu somnifere. Şi mi-am propus eu ieri că de azi dorm până pe trei aşa. Adică mă mai trezesc să ajung la budă şi să mănânc repede ceva, dar apoi hop pastila şi somn iar.

Neah, credeţi că-i aşa cum vreau eu. Adică, dă Doamne să mă satur de somn. De ce, o fi zis ăl de sus, te saturi pe lumea cealaltă – asta dacă o exista şi dacă nu o trebui să sap vreun câmp de porumb sau ce-or mânca îngerii pe acolo. Apropo de asta, voi credeţi că dacă ajung în rai – ceea ce sigur nu o să se întâmple – va fi cald? Ca să ştiu să negociez din timp pentru că nu mai pot, mi-au îngheţat picioarele.

Dar să revenim la oile noastre. Aşa brusc. Iolanda va avea o şedinţă foto complexă, şi o filmare. Dar, staţi aşa, nici Anastassia nu se lasă mai prejos. Nu, ea nu are şedinţe foto, nu merită, dar va avea filmare. Nu, nu vă spun despre ce dracu’ vorbesc, dar trebuie să vă spun cu şedinţa foto pentru că e absolut senzaţional.

Mi se arată poze cu înainte şi după, dar staţi până acolo sunt întrebată dacă sunt pudică. Păi sunt sau nu, zău că n-are importanţă pentru că nu se dezbracă nimeni, asta ca să o lămurim din start. Ei bine, poza înainte, hmm, o femeie normală, nici prea, nici foarte, foarte, poza după, hai las-o că nu-i tot aia.

Aşa că eu îi zic artistului. Nu, nene, adică, da, sunt de acord cu retuşurile, dar nu în aşa hal încât să nu se prindă lumea că sunt eu. Şi nu, nu vreau nas, urechi, ochi, mâini, puii mei modificate. Nu. Adică mna, da, cu machiaj, cu coafor, dar nu de nerecunoscut. Nu de alta, dar îi zic cuiva că eu sunt în poza respectivă – sigur că acum vorbeşte Iolanda – şi mă întreabă omul: „şi între timp ce-ai păţit?, te-a lovit vreun camion, ai făcut vreo boală?” Şi pe bună dreptate.

Dragi masculi, dacă vreo tipă mişto rău vă arată o poză cu ea pe net vă rog eu să îi cereţi una şi când e demachiată. Nu de alta, dar e dreptul vostru să decideţi dacă dimineaţă vreţi s-o vedeţi aşa cum e ea sau nu. E dreptul vostru să ştiţi dacă veţi muri de inimă sau nu. Sigur, puteţi să-i spuneţi şi „draga mea, rămâi machiată până ajungi la tine acasă”. Sigur că veţi fi consideraţi porci, misogini, etc, dar e adevărat. Dacă eu m-am îngrozit… ohooo.

Ei bine, la şedinţa asta foto singurul lucru care mă sperie cu adevărat e durata machiajului. Adică şedinţa în sine durează de la nouă dimineaţa până la unsprezece, douăsprezece în noapte, dar numai machiajul durează patru ore. Patru? Eu îl ştiu pe ăla de două minute şi jumătate cu tot cu uitat în oglindă. Ce îţi pot face patru ore. Asta e scarry cu adevărat. Dar deh, Iolanda e Iolanda şi trebuie să se sacrifice. Sigur, n-am înţeles ce vină am eu în toată afacerea asta, dar… uhhh.

Şi asta s-a întâmplat azi în mare. Şi nu, nici mâine nu pot dormi pentru că sunt obligată să merg la shopping. Adică vreau nu vreau… Vă rog să mă împuşcaţi!

16 comentarii la “Până la urmă tot cum vrea soarta

  1. Am vorbit cu un lunetist, te rezolvă el. M-a rugat însă, să porți o cipilică roșie, să te repereze mai repede.

  2. Geocer, esti pedepsit trei saptamani!

    Lucia, inca nu mi-au facut, abia dupa 7 ne apucam de treaba. Iti dai seama ca imi e frica, da? 😀 Adica wow…

    Cristian, multumesc 😆 stiam ca pot conta pe tine

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 37 | Caius

  4. Pingback: Bilanţ pozitiv | Ioan Usca

  5. Pingback: S-a născut lângă Amur « Foaie pentru minte

  6. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 38 | Caius

  7. Pingback: Impostura numită Bucur Victor | Reporter de teren

Lasă un răspuns

