A nins..

.. cu petale de trandafir pe strada mea. Trandafirii nu erau albi, adică petalele nu au fost albe, ci albastre. Lumea îşi mai aminteşte. Cella a fost prima care mi-a oferit odinioară, într-o zi a dracului de geroasă şi albă, un buchet de trandafiri albaştri. Exact aşa, ieri, pe strada mea, a nins cu petale albastre de trandafiri. Sigur, o să vă întrebaţi ce înseamnă asta – că n-am ajuns în rai, asta e sigur, că ar fi nins cu îngeri şi harpe, ce plictisitor – dar n-am să vă spun. Vă las imaginaţia să zburde.

 

Vă mulţumesc tuturor pentru urări. Vi le întorc înapoi, nu nominal că n-am nici timp şi nici răbdare, dar vă urez tuturor un an nou aşa cum aveţi voi chef să fie. Să ştiţi că nu toată lumea îşi doreşte un an mai bun, aşa că neavînd cum să ghicesc ce vreţi voi, vă las să vă alegeţi anul vostru, după chipul şi asemănarea voastră. Păi nu?

 

Şi nu, nu vreau să fiţi mai buni. Asta dacă nu vreţi voi. Dar eu tot nu pricep de ce şi-ar dori cineva să fie mai bun decât este de fapt. În fine, fiecare cu buba lui pe creier. Eu am mai multe şi nu le tratez.

 

Să vă fie cum vă doriţi şi să chefuiţi bine! Mâine „văduva neagră” iese în oraş 😀

18 comentarii la “A nins..

  1. Pingback: A nins.. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 38 | Caius

  3. La mulți ani, 2011! 🙂

    An Nou fericit!

    Iată alfabetul anului 2011:

    A…amabilitate din partea tuturor

    B…Bogăție, evident!

    C…Cumpătare, că vei fi bogat!

    D…Dragoste și daruri

    E…Entuziasm în tot ce faci

    F…Frumusețe sufletească și nu numai 😉

    G…Gânduri bune

    H…Har și haine noi…habar n-ai cât de mult contează! 😉

    I..Iubire, iubire, iubire!

    J…Joc și voie bună!

    K…Kilograme în minus unde e cazul… 😉

    L…Lejeritate în tot ce faci. La mulți ani!

    M…Mulțumire personală

    N…Noroc

    O…Originalitate

    P…Prieteni mulți și buni

    R…Reușite

    S…Sănătate și stabilitate

    T…Tovărășii benefice

    U…Urări de bine

    V…Vorbe calde

    Z…Zile fericite

    An nou fericit!

  4. la mulţi ani frumoşi si sanatoşi si multe alte urari de genul asta, ma rog, cum se face la asemenea ocazii.
    ideea e ca s-a dus un an si dupa cum se arata mai incepe unul. aşa că hai sa bem!

Lasă un răspuns

