Să vi se împlinească…

…cam tot ce vreţi voi, dar eu v-am mai spus: aveţi grijă ce vă doriţi… Eu tot repet. Nu prea mă băgaţi în seamă. Aşa mi-am dat eu seama, abia acum, mă rog, cu vreo două ore mai devreme că s-ar putea să-mi doresc ceva ce ar putea să mă bage în pământ la propriu 😀 Aşa că nu-mi mai doresc 😆 Aşa se face, cum vă zic eu. Se ia una bucată dorinţă, se analizează, se perpeleşte şi se decide. Adică dorinţa… dar aţi înţeles voi.

 

Aşa, eu aveam de făcut un anunţ important. Două. În fine. Şapte, dar două sunt importante. O să încep în ordinea… parcă contează:

 

ANUNŢ 1: Pentru minunaţii care participă la cenaclul literar al maestrului Marin Ioniţă. Dragii mei, ştiţi că sunt cu mintea în nori. Sau nu ştiţi, dar acum aţi aflat. Am să vă fac o propunere. Când credeţi că ne putem întâlni în formula de data trecută? Discutaţi, cercetaţi şi da-ţi-mi un mail la oanamujeastoica@yahoo.com. Da, încă încerc să aflu pe ce am scris numerele voastre de telefon. Dar… bătrână şi aeriană, lasă, o să ajungeţi şi voi aici 😉

 

ANUNŢ 2: Citiţi voi singuri aici şi înţelegeţi despre ce e vorba. Vreau să anunţ că îi dau locul meu, cu mare, mare drag, lui Jean Dumitraşcu care-l merită pe deplin. Eu nu înţeleg cum votează piteştenii, jur că nu. Dar dacă nici Jean Dumitraşcu care s-a zbătut pentru cultură în oraşul ăsta nu merită primul loc, atunci nu-l mai merită nimeni. Mă doare drept la bască despre ce cred oamenii despre el. Eu îl cunosc pe acest om şi ştiu câtă pasiune şi muncă pune în tot ceea ce face. Eh, ar fi minunat ca oamenii să înţeleagă că acel cuvânt „cultură” nu e deloc uşor de susţinut. Eu, cel puţin în Piteşti, n-am făcut nimic pentru cultură. Aşa că cedez locul cu mare drag.

 

Asta vă zic eu în noul an. Adică n-are nici o treabă cu ce aţi vrea voi să auziţi 😀 Ah, da, şi abia aştept întâlnirea de joi. Atât, by! Am mai zis să aveţi un an aşa cum vi-l doriţi, dar să vă doriţi bine? Doamne, am luat-o pe urma ăluia cu trăitul… Bine, la somn!

10 comentarii la “Să vi se împlinească…

  1. Pingback: Să vi se împlinească… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 39 | Caius

  3. eu nu îmi mai doresc nimic. sunt zen. sunt cel mai zen. sunt din ce în ce mai zen.
    aşa că, de cât să ajung să te văd o babă senilă şi ramolită (nu stau să caut în DEX că mi-e lene, dar astea două or fi sinonime?), mai bine nu îşi urez la mulţi ani. şi apoi ce să faci cu ei, dacă sunt mulţi şi plictisitori?
    să fie câţi or fi, dar să fie frumoşi şi să fii întreagă la cap! mă rog, atât de întreagă cât să te poţi duce singură la baie şi la bucătărie fără să le confunzi.
    în rest, să ne citim cu drag!
    gata, am terminat. uf.

  4. Esti zen? Hmmm, atat de senila nu o sa devin, sper, ca daca devin e de rau. O sa va rog sa ma eutanasiati. Neah, nu sunt sinonime, ramolita fizic, senila psihic. Multumesc, la fel si tie. Nu multi, doar buni! 🙂

  5. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 40 | Caius

  6. Pingback: Cum va fi 2011? | alexandrescudaniela.com

Lasă un răspuns

