Eu nu mai înţeleg nimic…

Ieri, câţiva membrii ai juriului, stimabili, desigur, s-au întâlnit, alături de iniţiatoarea concursului Blog de Blog cu Corina Creţu. Să mai stăm şi noi la o bârfă, la o vorbă. Logic, dintre fete – eu, Lucia, Simona şi Corina – nu putea lipsi George Şerban – imaginaţi-vă voi că l-aş fi strigat ca pe Florin Călinescu.

Între o mie de subiecte documentate, bine puse la punct şi serioase, mai apare unul. Adică, cu mare bucurie, GS ne întreabă dacă am văzut „Crima de la Cernavodă”. Eu cu Lucia, din lumea AXN-ului, eram pe lângă. Aşa că GS ne povesteşte.

Iată ce am înţeles eu – nu am citit ziarele şi n-am urmărit ştirile – cu un unic neuron.

Am aflat aşa că el şi ea, căsătoriţi, au probleme. El suspect de cancer – mama zice că de aia are şi ea şi nu e cancer – prietenul lui cel mai bun – folosesc exprimarea GS-eană – se cere la ea. Ea acceptă. El află. Eu vor să divorţeze, dar nu prea vor aşa că decid să se sinucidă împreună. Zis şi făcut. Îl iau pe fratele ei de 14 ani drept martor. – Nu înţeleg, în ziua de azi ca să te sinucizi legal ai nevoie de martor? – Ambii se duc la gârlă, gârla rece. Ea zice ceva de genul e al dracului de frig, nu mă pot sinucide decent în condiţiile astea. Vrei să mor îngheţată? Deci ea se răzgândeşte. El, om serios, cu mintea acolo unde trebuie, zice, neah, ai zis, o faci. Aşa că, văzând că ea e cam friguroasă decide s-o ajute şi o sinucide el. Între timp, prietenul lui cel mai bun, ăla de s-a cerut la nevasta friguroasă se duce şi îi omoară pe părinţii ei. Nu de alta, dar aşa sunt prietenii buni, nu împart numai neveste, ci şi crime. Bun. N-am înţeles de ce. Partea cu părinţii n-am înţeles-o, ca să nu avem discuţii. Acum, omul, adică prietenul, furios, bagă de treizeci de ori cuţitul în fiecare părinte, doi la număr. Cică şi-a ieşit un pic de fire. Adică cam de 60 de ori. Din alte surse aflu că prietenul, după ce-a comis dubla crimă s-a dus acasă la el – de ce nu ştiu – şi apoi s-a întors la morţi şi i-a pitit în nişte covoare. Pe unul l-a băgat sub pat, iar pe celălalt în dulap. – Adică i-a ascuns bine 😉 –

Acum, sursele mele îmi zic că, de fapt, ea nu avea nici o aventură cu prietenul, dar că ea era înfiată şi ea şi alţi doi sau trei.

Scuze, deja m-aţi pierdut. Iar sinucigaşul principal nu s-a sinucis de fapt, doar a dispărut. Iar fratele care nu îi era frate…

24 comentarii la “Eu nu mai înţeleg nimic…

  1. Augustin, multumesc! 🙂 Da, ai dreptate. Lumea nu mai are nevoie de scriitori cand realitatea este peste imaginatie 😀

  2. Pingback: Eu nu mai înţeleg nimic… - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Sper ca te-ai siimtit bine, Oana.. In rest, vorba lui Augustin, viata bate filmul… M-am bucurat mult sa te vad, frumoasa si simpatica.. 🙂 Sa avem un an bun si sper sa ne vedem mai des.

  4. Ma enervezi! N-ai inteles nimic. Imi spui cand ai timp si iti explic cu … oameni vii. Cu vorba buna si cu calm, vad ca nu intelegi.

  5. din noile cercetări, reiese că părinţii fetii a murit intoxicaţi cu ouă cu dioxină pe care i le-a adus prietenul lu bărbatul ei care venise în vizită la ei.
    credeţi că germania ne vrea răul? vom începe un război cu franţa? dar cu china?
    sergiu nicolaescu anunţă că vrea să facă un film cu crime la cenavodă. sau cam aşa.

  6. GS, cu oameni vii? Vrei sa explici sinuciderea pe mine? Adica ai de gand sa ma sinucizi?

    Cetateanul, asta e o intrebare foarte buna. Te rog sa cercetezi, eu am putina treaba 😀

    Bogdan, foarte bine i-a ascuns.

    Geocer, dupa cum vezi.

  7. Da, e fascinantă păvestea crimelor de la Cernavodă… Nici eu nu înţeleg prea bine de ce i-a sinucis prietenul pe părinţi şi în general povestea mi se pare prea complicată. Singurul lucru clar e că apa era rece. Asta am înţeles, nici un om normal nu s-ar sinucide în apă rece.

  8. mda…nu stiu daca isi avea rostul! s-au doar ai incercat sa pari….inteligenta??? mai incearca…cu altceva nu cu barfa morbida! Aleluia !

  9. Totusi lasa-te de umorul negru si barfe morbide, nu t-i se potrivesc ,iar nepublicarea comentariilor care sunt rezonabile dar totusi nu-ti sunt pe plac..sunt o alta poveste -iar de la dumneavoastra nu ma asteptam la asta!

  10. Eu din nou, comentariul a fost la moderare pana am ajuns acasa. Cat despre umorul morbid, blogul meu, morbidul meu. Scriu ce si cum imi place, cand si cat am chef. Nu imi spune nimeni ce sa scriu sau nu pe blogul meu, asa cum nu imi alege nimeni nivelul de morbiditate. Ok? Daca intelegi asta vom fi cei mai buni prieteni, daca nu, nu.

  11. Imi cer scuze! Ati trecut „testul” lasand mesajele publicate!!
    Va admir,va urez sincer mult succes si sanatate si va doresc sa reusitit sa scrieti si sa publicati cat mai des ,pentru ca, a scrie in primul rand pt sufletul propriu si apoi a darui celorlalti…este adevarata esenta ce se transpune prin incredibila dumneavoastra amprenta a creatiei pe care v-o insufla spiritul si harul sadit de Domnul in sufletul dumneavoastra-acela de a scrie! Succes pe viitor si asteptam noi aparitii intr-o lume atat de tumultoasa in care putini mai au..puterea de a crea! Toate cele bune!!!

Lasă un răspuns

