Nu mă sunaţi între 20:00 şi 22:00

Da, e clar că am treabă, altfel v-aş spune să sunaţi. Dar nu e cazul. Luni şi miercuri merg la zumba, iar marţi şi joi – prostitnd-o pe Ema 😛 – la dansuri latino-societate. E un amestec, e pe bune? Nu ştiu, vă povestesc mâine. Vineri aţi putea să mă sunaţi între orele astea, dar am impresia că după o săptămână de ţopăială o să pic.

Mâine mai am şi altă treabă, pentru că Anastassia Marinescu are de gând să filmeze. Va fi cu un puşcoci din ăla mare rău, pe cel mai înalt acoperiş de bloc din Piteşti. Cred că o să-i fie frig. Am eu aşa o presimţire că o să facă pe ea de frig. Dar e problema ei, eu o să dorm cât timp ea filmează. Peste două săptămâni va face şi Lala treaba asta, dar mai întâi trebuie să aibă dansul pus la punct. Ooo, cât de mişto e scenariul Lalei. La Ana e destul de static. Dar la Lala e nebunie. Cu dans, cu pistoale, cu urmărire, cu morţi. Iar şedinţa foto, dacă tot vă întrebaţi, va fi săptămâna viitoare, pentru că Lala, săptămâna asta, a dispărut. Dar o caută Victor Blid. Nu ştiu dacă e pe mâini bune sau nu, dar ştiu sigur că săptămâna asta nu mai are timp de respirat. Are treabă, na.

Mă gândeam s-o duc sâmbătă pe Lala la şedinţă, dar mi-am adus aminte că mica echipă de scenarişti, formată din adolescenţii cenaclului condus de Marin Ioniţă, trebuie să lucreze. Nu suntem decât şapte oameni, o nimica toată 😀 Şi duminică, ştiţi şi voi, până şi Dumnezeu s-a odihnit. Cu toate că, dacă mă gândesc bine, duminica trecută nu prea am avut parte. Hmm, cred că mi-a scăpat ceva.

În fine, ideea de bază aţi priceput-o. Nu mă sunaţi între orele mai sus menţionate de luni până joi. Atât!

12 comentarii la “Nu mă sunaţi între 20:00 şi 22:00

  1. Cetateanul, da, tu suna-ma oricum 🙂

    Vlady, cred ca-mi place mai mult salsa 😛

    Canguru’, m-a dus tata la turistul, hmm, dragutel, dar nu bestial.

  2. Dat fiind că nu-ţi ştiu număru de molecular nu pot avea fericita onoare să te deranjez în intervalul orar mai sus amintit şi nici în altă perioadă… 😛

Lasă un răspuns

