Urmează să…?!

Dacă în viaţa asta am fost vreodată obosită, clar n-am fost ca acum. Abia apuc să mănânc, abia apuc să respir, ca să nu mai zic că abia mai apuc să beau cafele. Noroc că un drum la Bucureşti îmi aduce vreo două cafele. Azi am făcut Bucureştiul (dus-treabă-întors) în trei ore. O să ziceţi că am mers ca nebuna, dar vă înşelaţi amarnic. Oamenii ăia de la circulaţie, neavînd nimic mai bun de făcut, stau la pândă. Aşa că n-ai cum, frate, să-i dai mai mult de 140 😦

Venit repede în Piteşti şi făcut altă treabă. Şi când am zis că apuc şi eu să dorm, na, tragedie, mi s-a rupt o unghie. Aşa că fuga la manichiuristă.

În schimb, am văzut premontajul de la „Sărutul Morţii”. Wow, arată chiar beton. Cred că mâine va fi gata. Şi cred că vor fi două sau trei variante. Vom vedea cum se simte celălalt artist. Bine, recunosc, el e mai încântat ca mine. Eu cred că resimt frigul filmărilor. Strănut, abia îmi mişc picioarele şi am o somnolenţă permanentă. Mai lipseşte febra şi aş fi gata. Adică out.

Vă jur că azi aş fi vrut să vă povestesc despre Gingis Han şi imperiul Mongol sau despre cum să te detaşezi de tine însuţi şi să te priveşti obiectiv – am învăţat eu azi. Dar nu mai am putere. Juma’ de neuron e îngheţat, iar jumătatea cealaltă e cu sorcova. Iar mâine e o altă zi. Una de lucrat cu mintea. Bine că nu e vorba doar de mintea mea că ar fi grav. Una în care trebuie semnate prostii şi mers la bancă pentru alte prostii. Apoi, da, dansul. Ăla e singurul pe care-l aştept. Bine, asta până o să încep să mă plâng şi de asta. Şi am impresia că se va întâmpla curând, pentru că am două săptămâni să învăţ să dansez pe melodia de mai jos. Ştiu, vreţi să ştiţi de ce. Lăsaţi, toate la timpul lor. O să vedeţi cu ochii voştri.

Ăăă, ştiu, trebuie să mai şi scriu, dar pentru asta ar trebui să mă trezesc undeva la cinci dimineaţa să am capul, cât de cât, limpede.

Dar mâine o să vă povestesc despre Gingis Han, pentru că, bietul om, nu era chiar aşa un cotropitor cu sânge rece. El a avut o viziune, azi i-am spune globalizare. Doar că viziunea lui era sfântă. Şi culmea, încuraja şi alte religii, nu doar pe cele islamice. Dar mâine, dacă nu o să pic ca un bolovan.

2 comentarii la “Urmează să…?!

Lasă un răspuns

