Zile pline, fără net…

Net-ul meu se pare că e o amintire. Îşi aminteşte uneori să meargă, dar numai pe anumite pagini. Stricte. Mail, neah, nici vorbă, că doar nu suntem în democraţie.

Una peste alta, oricât m-ar fi dat peste cap treaba cu netul, faptul că nu se conectează, iar whirless-ul e varză, am decis să îmi iau, totuşi, un orange şi să renunţ la contractul cu RDS-ul. Sunt sătulă de ei până peste cap.

Dar spuneam că una peste alta pe aici se întâmplă lucruri interesante. Lucia vă invită să faceţi nominalizări. Vedeţi la ea cum. Eu nu o să fac anul ăsta, cu toate că am voie. Dar ţinând cont că abia apuc puţină bandă şi că n-am posibilitatea de-a vedea toate blogurile pe care aş vrea să le nominalizez, n-am chef să mă enervez.

Aseară, după cum am anunţat cu emfază pe facebook, am fost la relansearea celor de la Feminis.ro, unde a cântat, absolut demenţial, Irina Sârbu. Mă credeţi sau nu, dar mi-a înviat şi al doilea neuron. Multă lumea la petrecerea celor de la Feminis. Mi-a plăcut că toţi intrau pe bază de invitaţii şi tabel, uneori şi pe carte de vizită. Singurul pe care l-am cunoscut a fost Bogdan Hrib. Am stat lângă câştigătoarea premiului de la Cannes şi prietena ei. Ambele foarte volubile. Acum nu daţi cu pietre că n-am reţinut nume, dar am reţinut cu ce se ocupă.

Aş fi vrut să spun o mie de chestii, dar treaba cu netul mă enervează atât de tare încât nu pot să vă transmit decât o durere cumplită de cap, mai bine nu. E de-a dreptul enervant. Am zis.

5 comentarii la “Zile pline, fără net…

  1. Ce treaba are votul cu nominalizarea? Ehhhe, Ada, trebuie sa te votez, esti colega mea de coperta, ce naiba 😉

  2. Am inteles : deci ai stat langa o tipa ce avea drept ocupatie sa fie castigatoare la Cannes.
    Si-mi pare bine de faptul ca in sfarsit l-ai cunoscut si tu pe Bogdan Hrib.

Lasă un răspuns

