Curioşii primesc răspuns…

Văd că sunt o grămadă de curioşi care caută „oana stoica mujea divorţează” sau „de ce divorţează oana stoica mujea”.

Răspunsul meu e unul singur: să se mire proştii. Tam tam… asta e marea declaraţie. Pentru informaţii suplimentare căutaţi în altă parte. 😉

7 comentarii la “Curioşii primesc răspuns…

  1. draga mea, daca ai sti cati cauta la mine pe blog raspunsul la intrebarea asta si eu nu inteleg de ce mama naibii intreaba „goagalu`” despre viata altora si ce cauta la mine/n blog, cand ar trebui sa isi vada naibii de viata lor care e sigur searbada din moment ce ii intereseaza motivele tale… Clar sunt de compatimit!:(

  2. Intrebarea nu este „de ce„ ci mai degraba „cand„ !

    La multi ani pe 2011. Trebuie sa recunosc ca n-am mai trecut cam demult pe aici – si sa-mi cer iertare.

  3. Pingback: Blog Geocer: ba serios, ba pus pe glume » Blog Archive » In jurul altui divort (parodie dupa Toparceanu)

Lasă un răspuns

