Vă pot spune doar atât…

Mă trezesc la opt să dansez tango brazilian. Mama mi-a zis să-mi fac un control la cap că nu mai sunt toată. Eu zic că sunt. Cu toate că, la drept vorbind, dacă era să mă trezesc la opt pentru orice altceva, n-aş fi făcut-o. Cred că Alex, partenerul şi profesorul meu de tango, s-a supărat în seara asta pe mine. Şi zău că nu l-am călcat pe picior. Din contră, nici nu am dansat cu el decât zece minute fix. Dar am făcut eu ceva de m-a pedepsit în halul ăsta 😀

4 comentarii la “Vă pot spune doar atât…

  1. Pingback: Vă pot spune doar atât… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Traducere – Nimfele găsind capul lui Orfeu, de Theodora Goss « Rimele tinereţii mele – şi nu numai

  3. Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie 
    http://www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.

Lasă un răspuns

