Am fost

17 comentarii la “Am fost

  1. De frumusete am fost acolo 😀 Puteam s-o intrerup, mai ales ca nu am fost de acord, dar am zis sa nu fiu nesimtita. Ma rog, editorii sunt toti la fel, asta imi e clar. Ipocrizie cat cuprinde. Le e simplu sa-i vanda pe straini ca sunt deja promovati, dar n-ar promova un roman nici batuti, bleah.

  2. Pingback: Am fost - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Am încercat să urmăresc emisiunea dar nu prea s-a putut.Tipul ăla avea o exprimare de parcă ţinea o dizertaţie la Sorbona şi nici nu prea te lăsa să vorbeşti. Altfel faină costumaţia, faine planetare…. 🙂

  4. Adrian, asa e felul lui Claudiu, plus ca e si doctorand. ce m-a enervat si pe mine a fost doamna, care parca nu se mai termina ))))

  5. sunt singurul care imi vine sa ma urc pe pereti. adica tu incurajezi comercialul? penibil!
    dar la cum arata cartile tale, un ambalaj manelistic cu titluri pentru cei care trec la cartile tale de la cele de colorat, nu ma mira. bleah! tare as fi curios cum scrii, dar sincer, cred ca stiu deja.

  6. Pingback: Interviu « Cu arma la vedere!

  7. retete de a scrie zici tu zice si madam de la curtea veche.Are si ea experienta biznisului,marketingul e no1.Plus ca (unele)editurile au pe post de redactori niste tipi blazati,frustati ca nu au reusit ,sau nu reusesc ei sa fie scriitori si atunci fac observatii, corecturi, pe marginea unui text de tot rasul.Chestia asta am citit-o pe alt site..VREI SA STII SECRETUL SUCCESULUI FINANCIAR IN LITERATURA?…dai unSMS de 100 euro la vasileno5.(pt succes madein RO) si 500 de euro( pt succes mondial)Varianta lenta este ,te duci la Tritonic,te duci la Duotronic sau Tetratronic.Ca o paranteza-niciun scriitor roman nu este cotat pe plan mondial.Degeaba ne laudam noi cu Eminescu,Caragiale,Alecsandri,Rebreanu,Sadoveanu,etc.

  8. @Vasile:
    Daca in cazul poetilor este mai dificil, tocmai pentru ca ei depind in mare proportie de harul traducatorului, in cazul prozatorilor este numai o chestiune care se datoreaza nepromovarii lor.
    In alta ordine de idei, de ce ii ignorati pe altii, cum ar fi Marin Sorescu, Nichita Stanescu.
    De ce trebuie sa fim noi mai umili decat meritam?

  9. Scuze Claudiu, da nu e tarziu sa mai fi doctorand la altceva ))) multam Mana
    eu cand vorbesc de doctori doar la aia medicali ma gandesc, si cum nu mi-s prea dragi..)))

  10. Cum bine zice mai sus prietenul meu Simion Cristian, ai vorbit putin, dar bine. Asa este: marea majoritate a editurilor prefera sa publice autori straini si nu romani, deoarece acestia sunt promovati deja in tarile lor. Felicitari pentru interviu!
    O zi minunata!

  11. Oana, doamna Irina Arsene spune la un moment dat, cam pe la minutul 4:40:
    „ei EVOLUEAZA acest manuscris” in loc de EVALUEAZA.
    Mi se pare inacceptabil pentru un editor!

    Felicitari, Oana, pentru aparitia ta! 🙂

Lasă un răspuns

