După un weekend lunggggggg…

Vă spun aşa: Am plecat în Israel şi, spre disperarea unora, m-am şi întors. Numai că toţi m-au luat de bună când m-am întors, aşa că n-am mai avut timp nici de mine. Azi, găsind două, trei ore, am zis să vă scriu repede câte ceva, nu că m-ar duce capul. Iniţial am zis să vă povestesc din Israel, dar pentru asta ar fi nevoie să scriu un roman şi nu sunt în stare. Dar vă pot spune aşa. Ierusalimul e cel mai comercial loc de pe pământul ăsta. Mormântul lui Iisus nu mai are nici o treabă cu credinţa, dacă o fi avut vreodată. Israelul, ca întreg, e cea mai scumpă ţară pe care am vizitat-o vreodată. Marea Moartă e mortă. Masada e superbă, aidoma şi grădinile Buhai. Nazaretul este de-o mizerie înfiorătoare. Dar…. una peste alta, cu Zidul Plângerii care e doar un zid pe care se bat toţi, au autostrăzi frate, de ne dau lecţii… a, noi nu avem. Scuze.

O să încerc să-mi fac timp pentru a vă povesti ce şi cum. Adevărul e că merită să vizitaţi Israelul. E incitant. Atât de multe naţii, atât de multe obiceiuri. Oh, am uitat de beduini. Sunt geniali, vă jur. Acolo sunt poveşti întregi de spus. Beduinii sunt cei mai cei. Sigur, când plecaţi din Israel e o aventură. La aeroport, desigur. Dar merită tot chinul. Vă las câteva poze şi revin cu poveşti. Acum avem alte treburi de făcut, da?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 comentarii la “După un weekend lunggggggg…

  1. @ada: vrea, nu vrea sa creada, important e ca noi credem; eu astept in mod special urmatorul roman politist, si sunt f curios ce personaje reale mai gasesc prin el:)

Lasă un răspuns

