Pledoarie pentru un absent

M-am îndrăgostit… de dans. Sunt atât de îndrăgostită că aş fi capabilă să dansez 24/24. Rumba, Cha-cha, Samba, Salsa, Tango, chiar şi valsul a început să-mi placă, Merengue şi ca un supliment nutritiv, vorba reclamei, ceva bachata si zuc (ăsta nu ştiu cum se scrie). M-am tâmpit atât de tare că mi-am propus să ajung campioană, dar numai la Cha-Cha, adică la vârsta mea zău că nu le mai pot duce pe toate. În plus, Cha-Cha înseamnă Cuba. Cuba înseamnă un vis, iar visele… ehee, nu se discută.

 

 

Am învăţat, pe lângă dans, în ultimul timp, să trăiesc fără internet. Nu mai e o nevoie imediată. Nu mai e o nevoie aproape deloc. Viaţa dincolo de net e altfel. Eu nu prea am gustat-o. De când ne-am tehnologizat parcă am înnebunit toţi. Am uitat cum e să trăieşti dincolo, în lumea adevărată. Afară din cutia internautică. Afară din calculator. Acolo problemele se pun altfel. Nu le poţi mima la infinit, pentru că există gesturi care te trădează. Totul e real, palpabil. Recunoşti şi reînveţi să trăieşti. Era o vreme când trăiam intens pe internet, acum, din fericire, trăiesc intens în lumea reală. Ating, miros şi învăţ. Sau, mai bine spus, simţurile mele reînvaţă. Oboseala e alta, e mai plăcută, mai calmă. Somnul e altul. Mai profund şi mai benefic. Asta e viaţa de afară. Cu oameni reali care suferă, iubesc, sunt trişti sau veseli. Oameni care te încarcă sau te descarcă.

Despre muncă nu vorbim că doar nu vă povestesc contracte.

 

Nu ştiu dacă o fi bine sau o fi rău, pentru ceilalţi, pentru mine e bine, dar azi sunt alta. Nu mai e aproape nimic din cea pe care aţi cunoscut-o odinioară. Sigur, mi-a rămas aroganţa şi încă mă cred cea mai deşteaptă de pe terra, dar vă las şi vouă privilegiul ăsta. Chiar dacă eu sunt cea mai cea, voi puteţi încerca să vă ridicaţi la înălţime. De azi vă las. Categoric, mâine s-ar putea să nu mai vreau. Acum n-am zis că nu mă pot schimba şi eu în funcţie de vreme.

 

În princiupiu viaţa mea e muncă şi dans. Restul nu e treaba voastră. Dar dansul, vă asigur, e o minune, în special, atunci când e cazul: Tangoul…

Dar voi termina articolul în ritm de Cha-Cha. Şi pentru cei care încă n-au înţeles, mi-am schimbat adresa de mail: oanamujeastoica@yahoo.com. Vă las! Cubaaaaa….

13 comentarii la “Pledoarie pentru un absent

  1. Raluca, e mult mai bine in afara ei. Poate ne mai vedem si noi, macar la o seara de salsa 🙂 Te pup!

  2. Frumos!
    Da’ chiar daca m-am cam rupt de cutie, iote ca mie mai mult de un joc de glezne nu-mi iese! Cumpar reteta! 😉

  3. M3, du-te cu Geocer la pus de ce pune el acolo si apoi te invat eu sa dansezi. Dar mai intai conditie fizica 😛 Na, George! Sa nu zici ca nu te ajut.

  4. Bravo Onuta, asta e o veste buna. E cazul ca sa iesim din cutie si sa gandim fara fire, acumulatori si mufe. Pe net toate sunt rele, de-a dreptul inchise. Afara mai ajungi sa vezi si speranta cea adevarata, sa vezi ca nu toate pot fi asa cum te invata netul ca sunt.

  5. Incepi sa traiesti,bravos nene!Clipul ala e blocat de yt.Life is Life au zis unii intr-o piesa muzicala.Noua ne ramane sa descoperim ce inseamna „Life”.Ai inceput bine,esti pe drumul cel bun.Celebrul dirty dancing este in filmul cu acelasi nume pe yt:Dirty Dancing-Time of my Life-(coincidenta sau nu,adresa asta am dat-o si loreneilupu).Vine Primavara!

Lasă un răspuns

