Pe repede înainte

Ce să fac mai întâi? PR pentru Apă? Baruri? Edituri? Scenarii?

Acum serios? Voi ce aţi alege întâi şi întâi? Clar e că totul se reduce la ce îţi aduce cel mai rapid venit. Aşa că n-am decât să fac ce trebuie în ordinea care trebuie. Aşa că na, când să mai scriu şi pe blog dacă eu nu mai am timp nici să scriu ceva cu Lala. Şi recunosc cu mâna pe inimă că mi s-a făcut un dor teribil de ea. Şi aş vrea să scriu. Şi mă tot amăgesc că de luna viitoare voi fi mai liberă şi voi putea scrie, dar totul e amăgire, nimic mai mult. Pentru că, de la lună la lună, mă aglomerez mai mult. Singura realizare adevărată e că Indiciile apar, în sfârşit, în Anglia. Sigur, mai e şi editura Caii Verzi pe care am pus-o la cale cu Ivona, dar toate astea ocupă timpul, pe lângă astea celelalte. Şi tot aşa. Dar, până una alta, să vă las cu câteva proiecte ale Epiteşti. Şi, sper eu, cu promisiunea să fiu ceva mai activă pe blog. Aşa că priviţi şi luaţi aminte…

8 comentarii la “Pe repede înainte

  1. De cate ori trec pe la Zahana, ma uit sa vad daca masina ta e parcata in fata. N-am vazut-o niciodata, ca daca o vedeam ma opream sa bem o cafea.

Lasă un răspuns

