Plouă radioactiv

UPDATE:

Merita: http://www.220.ro/animale/Expozitia-Felina-De-Primavara/3KcS7pS5Ij/

M-a înnebunit mama cu „Nu sta în ploaie”, de parcă o radiaţie în plus sau în minus m-ar face să devin mai sănătoasă cu capul propriu. Mai ales acum când am început să strecor printre acte, acte, acte şi câte o pagină de roman sau nuvelă sau ce o fi. Cu alte cuvinte, încet, încet, îmi mai fac timp şi de scris. E drept că scriu mai mult de mână pentru că nu prea ajung acasă ca să pot deschide un laptop şi când ajung acasă, prefer tot de mână. Să văd pe cine plătesc să pună pe calculator 😀 Nu dau mulţi bani, aşa că nu vă înghesuiţi, e criză şi la mine.

În orice caz, mama crede că o să fiu radiată de ploaie. E cam nasol că nu şi-a dat seama până acum că oricum sunt radiată. Numai prin simplul fapt că azi am neuron, iar mâine îmi lipseşte, şi s-ar putea prinde.

Acum, ca să fiu total sinceră, şi Vali Badea e radiat şi puţin schizo, dar îl iert că mi-a făcut poftă de scris 😆 Acum îmi e şi frică să zic, că poate mă lasă baltă. Dar pregătim împreună crime-ul secolului. Probabil că dacă ar mai fi existat inchiziţia am fi fost arşi pe rug. Aşa nu ne facem probleme decât că o să fim certaţi 😆 ceea ce ne place. Categoric, nici unul nu e pe treaba lui. Nu ştiu, pe Vali l-o fi prins ploaia asta radioactivă? Trebuie analizat.

În fine, dacă e să o mierlesc până să apuc să transcriu pe calculator noua poveste a Iolandei, o să las agenda aia prin testament. Puteţi licita de acum, sunt multe chestii care, probabil, nu vor fi transcrise niciodată. Poveşti de ale Iolandei, dar nu numai. Nu, nu e nimic personal, aşa că nu puteţi afla nimic mai mult decât poveşti. Cu toate că… pentru cei care au trăit anumite situaţii alături de mine nu e chiar aşa. Dar rămâne să mor eu ca să aflaţi voi. Am zis.

Tot din lipsă de timp am început trei cărţi, pe care le citesc cu ţârâita. Sigur nu vă interesează, psihologie şi viaţa lui Decartes, adică mna. Dar… azi am primit bonus cinci cărţi vechi, în franceză, de teatru. Abia aştept să le citesc.

A, v-am spus că-mi deschid cafenea? O să fie şi cărţi, şi salsa, şi tango şi, mai ales, seri oldies. Dar vă mai povestesc eu până atunci.

Ei bine, n-am dezertat chiar de tot, pur şi simplu, după cum vedeţi, m-am băgat în prea multe şi nu mai ştiu cum să ies din ele. Dar toate se rezolvă până la urmă, nu?

11 comentarii la “Plouă radioactiv

  1. In caz de ploaie radioactiva, o tichie de staniol aplicata pe crestetul capului mai atenueaza din efectele nocive asupra organismului.
    Mult succes cu crime-ul si cafeneaua!

Lasă un răspuns

