Poate că…

…până la urmă, dansul şi scrisul sunt plăcerile mele foarte vinovate, atât de vinovate că am început să ameţesc şi eu.

Da, cu scrisul e mai greu în perioada asta, dar de dans nu mă las nici moartă.

Dacă vă întrebaţi ce dracului vreau să scriu, nu o faceţi, nici măcar eu nu ştiu. De unde să ştiu. Mai am puţin şi adorm din picioare ceea ce nu e deloc amuzant. Mintea mea balează. Logică? Ce logică? Acum, privind retrospectiv îmi dau seama că oricât de mult am crezut eu în logica asta a mea, de fapt, sincer vă spun, nu cred să o fi avut vreodată.

În momente ca astea, de oboseală maximă, parcă văd mai limpede. Ce-am greşit, ce-am făcut bine, ce-am semănat şi ce-am adunat. NIMIC! Nu ştiu dacă vă daţi seama cât de mult vă amăgiţi voi pe voi. Toţi facem asta. Credem că am făcut ce n-a făcut Parisul, dar, dacă ne gândim puţin şi avem înţelepciunea necesară, ne cam dăm seama că ceea ce facem noi nu e absolut deloc deosebit. Până la urmă e doar NIMIC. Dar avem pretenţia de-a ne crede importanţi, asta aşa, să treacă viaţa asta mai repede.

Voi dacă vă analizaţi descoperiţi ceva? Ceva deosebit care să vă aparţină doar vouă? Aş fi tare curioasă să aflu.

15 comentarii la “Poate că…

  1. Pai, bine, și dacă gândești așa, adevărat în esență, îți pierzi viața… mai are vreun sens? Mna, zi-mi că-s prea inocentă, dar mai bine găsesc la mine și la alții lucruri frumoase, decât să găsesc un mare și prea real nimic…

  2. dacă ai ajuns la concluzia asta după ce ai început cursurile de salsa, zău că mă înscriu şi eu. nu de altceva, dar măcar să nu mă mai întrebe lumea: vaaaai, dar de ce gândeşti aşa? de ce spui una ca asta? se poate să fii atât de nihilist? ei, da, se poate! că, eu unul, nu am auzit să fie interzis de lege şi să se dea amendă ptr că gândeşti într-un fel.
    era să zic mersi, oana, ptr momentul ăsta de sinceritate. dar adevărul e că oana nu ştie să fie altfel decât sinceră. şi de aia e ea mişto!
    cred că nu doar de salsa mi-ai făcut poftă, ci şi de scris.

  3. Cred ca esti foarte aspra cu tine…ceea ce e bine…si eu sunt la fel si-mi plac oamenii care sunt asa. Si esti modesta, iar imi place. Daca-ar fi sa spun eu ce-ai facut tu, pot spune doar atat: ai fost, esti si vei fi Oana, ceea ce e mai mult decat suficient…cel putin pentru mine. Fara poleiala, asa cum esti si esti splendida. Si te pup…tare.

  4. Eu ti-am spus ca l-ai inspirat pe iepurele de zmeura sa se apuce de salsa, dar nu m-ai crezut!
    Cat despre scris, orice viata e un roman. Daca vrei, ti-o povestesc pe-a mea.

  5. Iepurele de zmeura, dansul, oricare ar fi el, e un alt mod de-a trai. Cand dansenzi sau scrii uiti de toate 🙂

  6. E, exagerezi. Cum nimic? Dar daca totusi da la fel si dupa numaratoarea paralela si renumarare, dupa trei pahare de Grey Goose, eu cel putin, incep sa-mi dau seama ca sunt zmeu 😉

Lasă un răspuns

