Am fost virusată

Adică m-au virusat sabroseii. Dar nu de ieri de azi, ci de mai mult timp. Aseara, la Salsa Party, am tot aşteptat să înceapă melodia cu pricina. Când am auzit primele acorduri am sărit de la masă, gata, gata să dărâm vreo doi oameni, fix pe laptopul lui Traian. După ce am aflat titlul melodiei şi am mai şi găsit-o pe youtube m-am simţit multttttt mai bine.

Aşa că melodia cu obsesii şi poze de la Party. Vinerea de vine e Salsa Party la Flame Pub, fostul Alcatraz, asta aşa, să nu uitaţi, iar sâmbătă e la Cafegiu.ro. Hai că puteţi!

 

2 comentarii la “Am fost virusată

Lasă un răspuns

