Dilema de marţi

Şi totuşi, eu cu cine votez?

 

Ah, nu asta era dilema, că doar sunt comunistă. Dilema mea e legată de cafea. Când ai prea multe sortimente nu mai ştii ce vrei să bei. Aşa că, eu ce cafea beau? Grea alegere.

3 comentarii la “Dilema de marţi

  1. Care multe?Nu sunt decat 2 feluri de cafea:Arabica si Robusta.Comerciantii,producatorii sunt f multi,asta e alta problema.Din propria experienta:e mai sigur sa cumperi cafea boabe ,cu origine controlata,sa ti-o macini singur si nu amesteca Arabica cu Robusta.In functie de tara de origine are diferite parfumuri.Cea mai tare(cofeina multa) pe care am baut-o era o cafea de origine Columbia.O experienta pe care nu am incercat-o este cafeaua verde.

  2. Serios? eu am 9, fiecare cu aroma ei. Aduse de la mama lor. Cafeaua vine verde, noi o prajim si o macinam. Arabica si Robusta probabil sunt pentru necunoscatori.

Lasă un răspuns

