Eu zic că nu mai are rost…

Această prezentare necesită JavaScript.

…să scriem pentru România. Am zis!

17 comentarii la “Eu zic că nu mai are rost…

  1. Una din doua: ori nu ti-a venit onorariul pentru ce-ai publicat in Romania… ori ti-a venit avansul pentru ce te pregatesti sa publici la britishi 🙂 Capu’ sus… se poate si mai rau 🙂

  2. Eu zic sa scrii pentru China .Am citit undeva ca astia sunt cei mai multi ,vreo 1300 milioane,e adevarat jumatate nu citesc nimic dar
    restul de vreo 650 de milioane sunt posibili cititori .Scoti o carte la ei la 2 $/BUC,VINZI doar 65 de milioane de exemplare,asta inseamna valoare=130 de milioane din care iei 10 la suta circa 13 milioane $.Nu e un scenariu bun?(ps=imi dai si mie un procent pentru pont?)

  3. Pingback: Pe Amazon « Cu arma la vedere!

Lasă un răspuns

