Salsa party iar şi iar

Aş vrea să spun că în Piteşti petrecerile de salsa au acaparat weekend-urile, dar aş minţi. De fapt, ne-au acaparat pe noi, să zic că suntem patruzeci de cunoscători. Nu neapărat cunoscători ai dansului, ci cuprinşi de febra ritmurilor.

E destul de ciudat, dacă stau să mă gândesc că în Cluj e un adevărat cult al salsei. În Bucureşti nu mai vorbim pentru că acolo prinde orice, de la tango, salsa şi alte cele. Important e să aibă lumea unde se distra. Dar, una peste alta, sâmbătă chiar am avut surpriza unui local full, chiar şi cu oamenii care au luat pentru prima oară contact cu salsa. Şi asta nu e tot, dar echipa de şoc cu mine în frunte, a dansat şi la o nuntă. Sigur, am dansat pentru sora lui Fluturaş, mai rău e că ne-a şi plăcut 😀

Mai nou ne-am apucat şi de cursuri de salsa cubana, nu de alta, dar ne place mai mult să ştim paşii cât mai bine, cu toate că, la drept vorbind, o dansam noi şi fără perfecţiune, doar cu ritm. Aşa că dansul ăsta, trebuie să recunosc, cel puţin în ceea ce mă priveşte, a cam pus stăpânire pe minte şi suflet. Nici nu pot concepe serile de vineri şi sâmbătă fără petreceri de salsa. Dacă nu prind măcar una mă simt pustie, nu-mi găsesc locul. Şi dacă sunt plecată din oraş deja mă învârt ca un cucurez de ciudă.

Ah, v-am spus că petrecerile de salsa, unele, nu toate, sunt tematice? Mai bine vă las cu imagini de la ultima petrecere.

Această prezentare necesită JavaScript.

3 comentarii la “Salsa party iar şi iar

  1. Ivona, doar ii degust la petreceri 😀 . Ce, crezi ca mie nu imi e dor? Dar deh, timp, prostii, bla, bla, dar vin eu si la Bucuresti sa mergem ca doua doamne in centrul vechi la o salata.

Lasă un răspuns

