Dansul este no.1

N-am ce face. Se pare că nici unul dintre noi nu mai are scăpare. Dacă eu cu Fluturaşul o ţinem din party în party, cam de vineri, Ema şi Adi îşi rod unghiile acasă de necaz. Oricum, eu cu Fluturaş suntem mai febrili, cred eu. Adică mai febrili decât partenerii noştri. Suntem de neoprit. Unde auzim că-i salsa party, hop şi noi. Nu contează că e la Târgovişte, Bucureşti sau aiurea. Suntem primii.

Ce e mişto la dans? Bărbatul e întotdeauna de vină dacă partenera greşeşte. Prima oară chestia asta a spus-o Fredy, dar acum a spus-o şi Traian. După cum vedeţi facem atât dans de societate, cât şi salsa. Adică avem instructori cu nemiluita.

Aseară am fost la un party în Târgovişte şi am constatat că ambii instructori aveau dreptate, asta după  ce am dansat cu un profi. Adică să mor dacă ştiam că mă pot suci atât. Şi m-am sucit 😀

Dar, până acum, cu stângăciile de rigoare, pentru că băieţii ăştia se pierd repede, cea mai de preţ reprezentaţie a noastră a fost la o nuntă. Şi acum ziceţi voi, după ce veţi urmări filmul până la final, că eu cu Ema nu ne descurcăm mai bine singure 😛 O să mi-o iau. Aşa şi… da, mâine la Cafegiu.ro încep cursurile de dans sportiv…

11 comentarii la “Dansul este no.1

  1. Felicitari … Mai trebuie lucrat mult la miscari si la pasi … Dar frumos , mi-a placut!

    Da , voi doua ati arat mai bine decat cu baietii !!!

  2. Million, avem si noi doar 6 luni de dans sportiv si vreo doua sedinte de salsa, deci putem fi iertati 😀 Oricum, cineva ne-a apreciat si pe noi la justa noastra valoare, adica pe mine si Ema 😛 Lucram, lucram, ca unii dintre noi au ganduri de campioni 😉

  3. In capul meu nu e clara diferenta dintre salsa si tango .La min 6 ati bagat-o pe tango;celebra piesa „Por una cabezza” a lui Carlos Gardel.Finalul e palpitant .De la inceput am remarcat masca Emei,accesoriu f bun si ma intreb, oare rezista la un maraton?(ps=mi se pare mie sau filmarea nu e buna,fps=neadecvata,slaba)

  4. Vasile, mna, acum, e o filmare de nunta pana la urma. Nu e asa cum ar fi trebuit sa fie. Iar diferenta dintre salsa si tango e enorma. Doar ca, pentru a dansa tango argentinian, nu e nevoie de o piesa stricta de tango. Ala deja e un altfel de tango.

Lasă un răspuns

