Greu cu şedinţele foto

Şi asta pentru că răbdarea îmi e pusă la încercare. Şi când îmi e pusă răbdarea la încercare, nimic nu iese cum trebuie. Azi n-am vrut să mă schimb, n-am vrut să mă machez, n-am vrut nici să pozez. Nu era dispoziţia. Dar tot a ieşit ceva. Sigur, a fost doar preludiul. Urmează şedinţa aia adevărată, dar după ce particip la recordul de rueda, până atunci nu prea am stare. Dar ei, hai să vă arăt două, trei chestiuţe. Pozele au fost făcute de Silviu Antone, ca să ştiţi.

Această prezentare necesită JavaScript.

9 comentarii la “Greu cu şedinţele foto

  1. Uite, asta-mi place! Nu, stai, nu asta… A trecut… Uite-o, asta! Nţ… Las-o mai uşor! Nu asta… Nu asta… Asta aşa şi-aşa… Asta! Ai văzut-o?

  2. Pingback: OMG!... Oana, Your English Kills Me! | [D][S][N]

Lasă un răspuns

