Relaxxxxxx….

Ok, dacă e să mă întrebaţi pe mine sunt un om destul de calm, sigur, până îmi sar nervii. Dar până atunci, poţi juca ţonţoroiu pe mine. Dar şi dacă depăşeşti măsura, gata. Şi când e gata, e gata. Raţiune zero. Inimă zero. Nu mai pot gândi decât în termenii răzbunării. Şi răzbunarea… oh, ce dulce e când o aplici. Dar, până la aplicare mai e. Aşa că revenim cu picioarele pe lumea asta.

Vedeţi că timpul meu de net e limitat. Vă povestesc imediat. În afară de luni când sunt aproape liberă, marţi dans sportiv, miercuri salsa, joi şi salsa şi dans sportiv, vineri salsa, sâmbătă şi duminică salsa. Cred că, cel puţin în visele mele, voi ajunge o mare campioană, dar nu de salsa, ci de cha-cha. Durerile fizice au început să devină, uneori, ca azi, insuportabile. Dar, pe de altă parte, ţinând cont că săptămâna asta fac pauză până marţi şi apoi până duminică, mi se pare destul de complicat. Apăi să vedeţi după dureri.

Dar nu mă îndeletnicesc numai cu dans. Zău că nu. M-am reapucat serios de scris. Iolanda o să revină în forţă cu două cărţi la Gaudeamus. Apoi voi continua seria reginelor, să se bucure şi Bogdan, dar nu numai. Apoi om mai vedea. În capul meu sunt multe, dar nu pot ajunge campioană, fie, chiar şi la salsa dacă scriu non-stop, nu?

Aşa că trebuie să fac ceva să ies din starea de nervi că altfel cum să fac toate chestiile astea mişto, dacă eu mă tot gândesc cum să-i dau unuia în cap?

Deci, relaxxxxx…..

5 comentarii la “Relaxxxxxx….

  1. Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.

Lasă un răspuns

