Satisfacere…

 

Multumesc, Targu Mures: http://www.cuvantul-liber.ro/articol.asp?ID=56814

Lincoln Rhyme e genial. O să mă întrebaţi cine e ăsta. Ăla din „Colecţionarul de oase”. Dacă nu ştiţi, nu ştiţi. Ei bine, Jeffery Deaver vine cu un nou roman din seria Lincoln Rhyme „Dansând cu moarte”. Sigur că nu lipseşte nici frumoasa Amanda Sachs care a fost interpretata de Angelina în Colecţionarul de oase. Dar asta nu e tot. Azi în timp ce dădeam iama prin Gaudeamusul din Mamaia am mai descoperit două cărţi cu acelaşi Lincoln şi Amanda: Maimuţa de piatră şi Scaunul gol. Sigur că nu m-am oprit doar aici, până la urmă mi-am cumpărat 16 cărţi, ceea ce, desigur, m-a adus în pragul extazului.

Dar vorbeam despre „Dansând cu moartea”. Absolut genială. Dacă ţi se dă totul mură în gură de la început, spre final îţi dai seama că ai fost păcălit rău de tot. E clar că aştepţi să vezi cum va fi prins „Dansatorul pe coşgiuc”. Doar ştii cine e, cum acţionează şi de ce. Sigur, mintea genială a lui Lincoln e pusă la încercare. Doar că, nimic nu e ceea ce pare. Şi, până la urmă, cine e „Dansatorul pe coşgiuc”? asta va trebui să aflaţi singuri. Zău că Deaver e un scriitor genial. Îl ador. Sunt atât de încântată încât îmi dau seama că voi mai pierde două nopţi citind şi restul seriei. O, iah.

Un comentariu la “Satisfacere…

Lasă un răspuns

