Nici un show fără o manea

N-am mai fost de ani de zile pe litoralul românesc, dar, acum, din motive ce ţin de lucruri obiective, am aterizat în Mamaia. Nu, n-am nici o plăcere. E la fel de murdară ca şi înainte. Ok, de data asta marea e curată. Plaja? Păi deh, factorul uman perturbator, desigur. Aşa că nu vă aşteptaţi la minuni. Sigur, nu e nimic inclus pe niciunde. Ar fi culmea. Neah, fără animatori sau spectacole la hotel. Prea mult, nu se cade. Cine îi plăteşte, zău.

În schimb e plin de manelişti. Dacă la Bella Italia te poţi întâlni cu Adrian Romcescu şi alţii din aceeaşi generaţie, dacă vrei concert nu se poate fără manele.

E plin litoralul de afişe cu concerte. Jumătate din cei de pe afiş sunt manelişti. Sigur, există şi „concerte” doar de manelişti. Îmi dau seama că Andreea Bălan care şi-a ţinut singură show-ul i-a cam enervat. Aşa că s-au pus toţi pe mai multe afişe. Păi se poate? Show fără manelist? Dar unde dracului vă credeţi? Corect!

Aşa că mă gândeam, în cazul în care cineva vrea să scape de toţi odată să ştiţi că sunt pe litoral. Deci sunt! 😉

6 comentarii la “Nici un show fără o manea

  1. Imi aduc aminte de anul cand mi-a venit idea geniala de a ma angaja pe litoral. Aveam vreo 16 ani, nu stiam ce-i cu viata mea, dar mie mi-a trebuit 3 luni de litoral :)). Dmn si acum ma intreb ce naiba a fost in capul meu!
    A fost amuzant…pana au venit turistii :)) si o data cu ei si manelistii…
    Ma mir cum de ni-am atrofiat creierul in perioada aia, dar avand i vedere ca au trecut aproape 4 ani si efectele secundare nu-mi dau batai de cap, banuiesc ca am scapat cu toti neuronii intregi:))

Lasă un răspuns

