Măcar un librar adevărat

E din ciclul „de-am avea”, dar nu se poate. Mi-aş dori să avem măcar un librar adevărat. Bine, că se uită în calculator să vadă dacă e cartea X sau Y nu e aşa rău. Doar de aia ne-am tehnologizat, dar să nu-ţi poată da nici o referinţă despre cartea pe care o cauţi e groaznic. Dacă ai două cărţi pe acelaşi subiect şi întrebi care ar fi mai folositoare, vânzătorul – că nu-i librar- ridică din umeri. Eu nu zic să le citească, dar se poate interesa. Cum n-am timp să dezvolt subiectul vă las pe voi să speculaţi. Oricum, ţara asta e groaznică. Zău că e.

7 comentarii la “Măcar un librar adevărat

  1. Da, mai, mare vorba ai zis! Si eu am trait experienta asta! Pacat! Dar stii ce?! Nu toti fac meseria care le place sau cea pentru care s-au pregatit. Insa, mai rau, sunt destui care n-au nici un hobby, nici un talent. Asta e tragedia in tarisoara noastra.

Lasă un răspuns

