Am ştampila mea sau ştampile online

De curând s-a lansat o nouă campanie pe net, una chiar mişto dacă e să mă întrebaţi pe mine. Despre ce este vorba? Despre ştampile haioase şi personalizate. Poate că aţi văzut pe facebook campania cu „stop plaja mea”. Mie mi s-a părut genială. Aşa că am decis să vă dau şi vouă câteva detalii. Restul le puteţi lua de pe site-ul lor, adică de aici: : http://www.stampileonline.ro/home/2011/08/24/stampileonline-ro-lanseaza-campania-am-stampila-mea

Din câte am înţeles eu puteţi avea şi ştampila voastră fizică, dar şi una online. Dar nu vă luaţi în totalitate după mine şi consultaţi pagina lor de net.

Această campanie are trei etape, eu o să v-o spun doar pe prima pentru celelalte două mai aşteptaţi. Nu de alta, dar ar fi păcat să vă stric surprizele. Şi vă garantez că sunt surprize mari.

Prima etapă, aşa cum spuneam este următoarea: în fiecare săptămână – nu spunem vreme de câte săptămâni, să nu stricăm surpriza – o să fie pusă pe pagina lor de net şi de facebook câte o machetă. Campania „Am ştampila mea!” – iar seria primei săptămâni de machete a fost „Stop plaja mea!” cu trei machete – foarte amuzante şi mişto dacă e după mine 😀

Pe faceook https://www.facebook.com/StampileOnline da, e deja url scurt – se poate da like şi macheta cu cele mai multe likeuri va fi imprimată pe un tricou care va fi oferit uneia dintre persoanele care au votat acea machetă (din cei pe care îi vedem pe facebook).

Si pe site, în secţiunea Noutăţi vor apărea machetele, dar se ţine cont de voturile de pe facebook, singurul loc unde se poate vedea cine a votat ce machetă.

Dacă vreţi o ştampilă a voastră intraţi pe site şi comandaţi. Poate fi tex, imagine, text + imagine, cum vă doriţi. Puteţi să vă alegeţi fontul etc. Puteţi face voi designul şi trimite pe mai sau puteţi utiliza interfaţa lor.

Şi ca să vă spun un secret, am decis să-i fac Iolandei Ştireanu ştampila ei cu pistol şi tot ce trebuie. O să v-o arăt imediat ce mă hotărăsc ce şi cum.

Felicitări celor ce au iniţiat campania, e foarte tare!!!!

Lasă un răspuns

