Unele site-uri reînvie

Ca să ne fie clar, nu mă consider vinovată pentru că am lăsat Clubul de carte în paragină. Nu mă consider vinovată pentru că am avut altele pe cap şi încă mai am, dar nu pe aceleaşi. Aşa că, dacă vreţi a constata nici de propriul blog nu mai am prea mult timp. Dar Andra Pavel, colega mea de copertă, a decis să ia frâiele în mâinile ei de adolescentă. Şi iată, face o treabă minunată. Recomandă cărţi, scrie recenzii, face interviuri etc. Ce să zic, Clubul a reînviat. Probabil că, la un moment dat, voi fi şi eu capabilă s-o ajut. Nu de alta, dar de citit am tot citit, numai că nu mai am timp să vă spun ce şi cum.

Bine, recunosc că m-am cam lăsat de fantasy-uri, nu pentru că nu mi-ar mai plăcea, dar nici de astea n-am mai avut timp. Am preferat să-mi pun mintea pe istorie, filosofie şi alte cele şi, de relax, desigur, poliţiste. Dar, acum că Andra a reînviat Clubul, cel puţin, am ocazia să aflu ce mai e nou în lumea fantastică şi nu numai.

Dacă sunteţi interesaţi de cărţi, recenzii şi interviuri cu autori atunci sunteţi la doar un click distanţă.

7 comentarii la “Unele site-uri reînvie

  1. Thank you! Ca veni vorba, am ceva sa te intreb. Doar sa formulez intrebarea 😆 Si inca ceva, mi-am propus sa-l fac site de carte, nu neaparat de fantasy, asa ca te astept cu pareri de cititor 😛

  2. o mare rugaminte… Angela Cotor mi-a lasat un mesaj pe facebook, insa nu ii pot raspunde pentru ca boul asta de facebook m-a banat 30 de zile si nu pot raspunde decat la mesajele prietenilor (ea nu e pe aceasta lista)…roag-o sa-mi scrie pe kaos.moon@yahoo.com sau mai intai sa imi ceara add request, sa o accept, in fine, tot tacamul…

    sunt stefan caraman

    sarut mana

Lasă un răspuns

