Cum e să nu ceri şi să ţi se dea?

Deja mă cunoaşteţi cei mai mulţi dintre voi, ceilalţi, desigur, mă vor cunoaşte, pentru că sunt o scriitoare atât de… Nu despre asta era vorba, nu? Adică nu.

Deja ştiţi unii dintre voi că sunt o pasionată a teoriei „cere şi Universul îţi va da”. Se spune că cerem tot timpul chiar dacă nu ne dăm seama. Subconştientul nostru este într-o continuă cerere. Acum na, or şti şi psihologii ce spun, măcar unii. Şi cum toţi au adoptat teoria, or fi dezvoltat-o ei în baza unor studii. Chiar şi fizica cuantică e de acord cu acest concept. Mă rog, Universul ştie. Universul vibrează atunci când vibrăm şi noi. Se zice. Dar ce te faci atunci când eşti aproape convins – că n-am cum să fiu convinsă în totalitate – că eu n-am cerut nici măcar subconştient ceea ce mi s-a dat în ultimele zile? Eh? Acum cum facem? Sigur, teoreticienii problemei or să spună că am cerut eu cumva, doar că nu îmi aduc aminte. Şi, când am vorbit cu subconştientul mi-a negat totul.

Dar să ne înţelegem, niciodată n-am cerut vreun lucru bun care să-mi şi fie oferit. Acum mi s-a oferit fără să cer. Deci schimbăm principiul. Nu mai cer nimic, aşa mi se dă. O fi bine? Om vedea.

7 comentarii la “Cum e să nu ceri şi să ţi se dea?

  1. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

