Dacă vă spun că…

…mâine fac o lună de când tot râd? O fi bine, nu o fi? O râde mai bine cine râde la urmă ori ba. Eu zic că o să râd şi la urmă, dar nu poţi şti niciodată.

Dar, de fapt, eu spun că a trecut aproape o lună de când n-am mai avut gânduri negre. Nu mi-am mai dorit să ucid pe nimeni – oricum fiecare moare, nu trebuie să-i ajut eu pe toţi. Acum, însă, am o problemă. Dacă mâine se duce luna asta şi mai cer una mi s-o da ori ba?

Om vedea. Ideea e că a fost o lună bună. Sigur, n-am scris nimic, dar oricum nu vreau să scriu. N-aş fi vrut şi să fi fost o lună rea. N-am citit mare lucru, dar am fost în lumea mea, în sferele mele şi încă nu vreau să plec de acolo.

Până la urmă viaţa chiar e frumoasă dacă ne oprim din văitat. Sau dacă oprim puţin timpul în loc. Dacă ne dăm răgaz să şi vedem ce se întâmplă în jurul nostru. Aşa că mai trag o gură de aer şi mai aştept o lună bună 😀

7 comentarii la “Dacă vă spun că…

  1. Sa fie deci inca o luna buna! Si apoi inca una…si inca una…si au trait fericiti pina la adanci batraneti si mai traiesc si astazi….

  2. Pingback: Realitatea lui Elan Schwartzenberg si Realitatea lui Sebastian Ghita « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Basescu se razboieste cu liderii poltici din UE « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

