Fiecare zi cu surpriza ei…

…doar că depinde de noi s-o reperăm.

 

Ştiţi că mereu spunem: azi am avut o zi proastă sau, din contră, azi am avut o zi bună. Doar că, în ultimul timp, deschizând mai bine ochii şi lăsându-mă mai mult purtată în legile fizii cuantice am descoperit ceva. Nu există zile proaste, ci doar oameni orbi.

O să vă dau cel mai recent exemplu. Sigur că de dimineaţă mi-am propus să nu mai trec pe lângă micile cadouri ale vieţii fără să le observ. Dar la cât eram de dărâmată nu ştiu dacă am şi înregistrat ceea ce mi-am propus, dar un lucru e clar: când a apărut minunea, părticica mea de bucurie şi încărcare, am recunoscut-o.

Am fost nevoită să ajung într-un sat de lângă minunata capitală pentru a mă aproviziona cu cafea verde – nu contează. Am ajuns. Am văzut viloaia cât muntele, nu m-a încântat, dar cum am ajuns în interior mirosul de cafea proaspăt prăjită, obiectele vechi, recondiţionate, cărţile – adică colecţii întregi din alea vechi – şi bunul gust m-au încărcat şi mi-au dat poftă de viaţă. După asta restul zilei a fost destul de plăcută, desigur, cu mici incidente, dar, cel puţin ştiu că ziua de azi mi-a oferit o plăcere pe care s-o port cu mine. Aşa că energiile chiar se atrag. Punct.

2 comentarii la “Fiecare zi cu surpriza ei…

  1. Sa stii ca se atrag. Eu am noroc cu copii ca imi trag energiile pozitive de la ei. Si, chiar daca devin ceva mai agitati peste zi si nu ma pot intelege prea bine cu ei, reusesc sa ma intremez tot de la ei cand nu mi-e bine. De cand lucrez cu ei am avut mai multe zile bune decat rele, mult mai multe decat inainte.

Lasă un răspuns

