Să-l cer? Să nu-l cer?! :D

7 comentarii la “Să-l cer? Să nu-l cer?! :D

  1. Buna! Numele meu este Irina, si iti ador pur si simplu cartile. [Ar trebuii sa vorbesc cu dvs.? Probabil]. Asa ca: am un blog de carti, am inceput de putin timp sa lucrez la el, si as fii onorata daca ati accepta sa imi oferiti un interviu. Sper ca nu cer prea mult(desi stiu ca da). Acesta este link`ul: http://bookaholic29.blogspot.com/ . Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui mesaj, si va astept raspunsul pe aceasta adresa de mail: irinuk98@yahoo.com. Pupici!

  2. Ce conteaza ce cred 100 de persoane de pe forum sau mai stiu eu de unde, pentru ca tu tot ce crezi faci, nu e asa? Doar nu vrei sa te iei dupa altii:)) Si pana la urma faci ce simti, da inainte de asta tre sa-l meriti ca sa-l ceri sau mai exact sa va meritati unul pe altu. Apropo daca il ceri- casa de piatra. Ce-mi place cand mor altii de invidie muaha ha ha ha:)) Cine vrea are cine nu nu:))) Ciao

Lasă un răspuns

